Steam Verify A Credit Card Hjälp

Permalänk
Medlem

Steam Verify A Credit Card Hjälp

Hejsan!
Jag har nyss lagt in pengar på steam med ett nytt kort och försöker verifeira det så att jag kunde börja andvända pengarna och köpa skins i cs men när man verifierat så drar steam en summa från kontot.
Kommer pengarna som dom dragit tillbaks? och isf när kommer de tillbaks?

Permalänk
Medlem

Ett sådant belopp brukar vara ett så kallat säkerhetsbelopp. Meningen med det, är att företaget ska kunna identifiera dig som kund och man får oftast pengarna tillbaka när man avslutar tjänsten, eller efter några dagar.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Tack för svaret

Permalänk
Medlem

Nästa fina problem blir att steam vill ha EURO och ditt konto visar SEK. Och konventera fungerar inte, har försökt med steam supporten flertal ggr men de vägrar ha någon annan lösningen än deras "lösning" som är nu.

Så lycka till

Permalänk
Medlem
Skrivet av FearKill:

Nästa fina problem blir att steam vill ha EURO och ditt konto visar SEK. Och konventera fungerar inte, har försökt med steam supporten flertal ggr men de vägrar ha någon annan lösningen än deras "lösning" som är nu.

Så lycka till

Failade också men man får väl ändå tillbaka pengarna?

Permalänk
Medlem
Skrivet av hjallle:

Failade också men man får väl ändå tillbaka pengarna?

Det tycker jag du borde få. Jag måste bara fråga dig (även om den känns rätt så dum). Vad för tjänst på Steam försöker du göra det här genom? Steams plånbokstjänst?

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.