Permalänk

2 skärmar

det är så att jag presic kopplat in 1 extra skärm. jag använder en till spel och en till facebook/skype men när jag har uppe csgo och trycker på facebook på andra skärmen så tappas csgo ner nån som vet prolemet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ElliotTheKing:

det är så att jag presic kopplat in 1 extra skärm. jag använder en till spel och en till facebook/skype men när jag har uppe csgo och trycker på facebook på andra skärmen så tappas csgo ner nån som vet prolemet?

Är nog inget problem, så det är om man kör något i fullskärm. Om du nu inte väljer att köra cs i window mode, fast då kan man få problem med prestanda drops i vissa spel.

Visa signatur

[ASUS P8Z77-V] [INTEL Core i5-3570K@4.2ghz] [HyperX1600/16gb]
[Asus GTX1070] [Samsung 830 256gb x2 ]
[BENQ XR3501] [Logitech G27] [Logitech 3D PRO]

Permalänk
Medlem

Kör du CS i windowed mode?

Visa signatur

Case: Lian Li PC-V354B | GPU: Sapphire R9 290 Tri-X | MB: ASUS Z97M-PLUS | CPU: Intel 4970k @ 4,0GHz | Cooler: Noctua NH-C12P | RAM: 24GB cl10 1600MHz | PSU: Cooler Master V550S | Storage: Samsung SSD 830-Series 128GB | 13TB WD RED

Peripherals: Creative Tactic3D Alpha | Filco Majestouch-2 | Logitech G400 | Dell UltraSharp U2312HM

Permalänk
Medlem

Kör CS GO I windowed eller vad det heter så löser det sig.

Permalänk

okej ogillar dock window mode men tack för hjälpen

Permalänk

Windowed fullscreen...

Permalänk
Medlem

Borderless windowmode löser dina problem, vet dock inte om CS GO har det då jag aldrig spelat det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SalaMAD:

Borderless windowmode löser dina problem, vet dock inte om CS GO har det då jag aldrig spelat det.

Jodå, Windowmode fullscreen, Dock har jag märkt av problem där att spelet inte flyter lika bra som i fullscreen även om jag på något sätt hade mer FPS i windowmode fullscreen är vad jag har i fullscreen..

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2