Permalänk
Medlem

AMD Never Settle, slut?

Köpte ett 290 den 2a feb. Med tron om att jag skulle få ta del utav "AMD Never Settle Forever SPACE Edition Gold" kampanjen. Alltså 3st gratis spel plus Star Citizen som jag gärna ville ha.

När jag fick grafikkortet var det ej medpackat någon kod så jag ringde den 9e och fick en ny på post igår, Då ser jag att den nya går ut sista januari. Så jag ringer webhallen igen och då säger dom att kampanjen har tagit slut och att jag kan få bara Alien Isolation istället. Det tycker jag låter som en otroligt dålig lösning, då ska jag istället få ett spel säger dom eller reklamera kortet.

Så det jag vill är att VARNA och säga att kampanjen är slut hos webhallen iaf och fråga vad ni skulle gjort? Hade det inte varit för kampanjen hade jag valt ett GTX970 istället.

Permalänk
Medlem

samma har jag råka ut på när jag tog ett till GTX970 kort kampanjen hade gått ut
tror det är säkrast att köpa såna saker på Inet då ser man att det är med i kundvagnen

Visa signatur

Låda thermaltake view 91 M-kort ASUS X399 ROG Zenith Extreme CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 3.5 GHz Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm + 1 x 420mm radiatorer Minne 8 X 16Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC WATERFORCE WB AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm ASUS 43" ROG Strix XG438QR 4K VA HDR 120 Hz

Permalänk
Medlem

Fast kampanjen ligger med i kundvagnen och kvittot

Permalänk
Medlem

Hände samma sak för mig på webhallen. Jag ringde och de sa att det inte gick att fixa den. På mail sa de att den var slut och att jag kunde få borderlands 2 istället. Frågade sedan på deras facebook-sida och då skickade dem en voucher till mig på posten. Du skulle kunna testa det!

Skickades från m.sweclockers.com