Permalänk

Bilda ett CSGO Lag

Tja boys!

Tänkte dra ihop ett lag med syfta att tillsammans höja våra ranker och ha en massa kul.

Ålder 18+ då jag själv är 20.

Min rank är Masterguardian 1 men om du är gold nova så är de inga problem.

Hör av er till steam accound herr1337 eller skriv nedan!

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag kan inte hitta dig på steam.
Jag skulle gärna vilja testa ett par matcher med dig.
Jag är Gn2, men siktar uppåt.

Heter Duxed på steam

Permalänk
Medlem

Jag är gärna med! Har sedan ett par veckor börjat lira igen och söker folk som vill lira competitive "seriöst".

Fisken2k1 på steam om ngn vill lira!

Visa signatur

* ATI Radeon HD 5850 1GB * ATX Intel P55 (P7P55D PRO) * Corsair XMS3 4096MB DDR3 PC3-10666 1333MHz * Corsair (PSU) 650W TX ATX * Antec Three Hundred * Intel Core i5 750 2,66GHz * Samsung Spinpoint F3 1TB 7200RPM / 32MB Cache * OCZ Vertex 2, 64 GB *

Permalänk
Medlem

Jag är gärna med! Är dock bara Silver Elite master. Bör dock ranka upp snart då mina senaste 15 matcher så har jag vunnit 13 varv 7 raka vinster.

http://steamcommunity.com/id/AlfaBlommaN/

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk

"There are no results that match your search". Detta får man när man söker på det namn du uppgav i trådstarten.
Är det fortfarande aktuellt så skicka gärna PM här på swec. Är 20+ och ligger runt GN4 - MG1, är svårt när man inte kör med folk som har ordentliga taktiker

Permalänk
Skrivet av BlommaNN:

Jag är gärna med! Är dock bara Silver Elite master. Bör dock ranka upp snart då mina senaste 15 matcher så har jag vunnit 13 varv 7 raka vinster.

http://steamcommunity.com/id/AlfaBlommaN/

Sägs att silver är rena helvetet att ta sig ur, pågrund av trolls,smurf och fuskare

Visa signatur

Fractal tesla 650w ||| i5 3570k ||| EVGA GTX 770 2GB SC ACX ||| Corsair vengeance 8gb |||

Permalänk
Medlem
Skrivet av MysickCombo:

Sägs att silver är rena helvetet att ta sig ur, pågrund av trolls,smurf och fuskare

Det är bara folk som är för dåliga för att ta sig ur som säger... Jag tyckte inte SEM->GN1 var svårare att ranka än några av GN rankerna.

Visa signatur

8700K 5Ghz | 32GB 3200Mhz | 2080Ti 11GB | Phanteks Enthoo | Asus PG27AQ

Permalänk
Skrivet av MysickCombo:

Sägs att silver är rena helvetet att ta sig ur, pågrund av trolls,smurf och fuskare

Var och varannan match är det trolls, ryssar, tyskar, polacker, smurfar, cheaters, etc... folk som helt enkelt inte är normala... även för mig. Man tröttnar på alla idioter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MysickCombo:

Sägs att silver är rena helvetet att ta sig ur, pågrund av trolls,smurf och fuskare

Mjo det gör det. Fast det gör det nästan i samtliga ranker kan jag tänka mig.

Skrivet av crumpets:

Det är bara folk som är för dåliga för att ta sig ur som säger... Jag tyckte inte SEM->GN1 var svårare att ranka än några av GN rankerna.

Haha förstår din tanke, jag har dock lirat väldigt mycket PC fps i mina dagar. Så har absolut inga problem med "movement" och aimet. Men det är drygt att lira med randoms hela tiden som ej förstår engelska etc. Till exempel man är vid B på D2, jag håller window / dörr och säger till mina lagkamrater att hålla mörka. Det gör de dock inte och det kommer istället någon lirare från mörka och dödar oss. Så ja det hade varit mycket trevligt att komma in i ett gäng och lira.

Skrivet av Nizor:

Var och varannan match är det trolls, ryssar, tyskar, polacker, smurfar, cheaters, etc... folk som helt enkelt inte är normala... även för mig. Man tröttnar på alla idioter.

Mm precis, därav söker jag folk att lira med då jag är ny i CS:GO scenen

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlommaNN:

Haha förstår din tanke, jag har dock lirat väldigt mycket PC fps i mina dagar. Så har absolut inga problem med "movement" och aimet. Men det är drygt att lira med randoms hela tiden som ej förstår engelska etc. Till exempel man är vid B på D2, jag håller window / dörr och säger till mina lagkamrater att hålla mörka. Det gör de dock inte och det kommer istället någon lirare från mörka och dödar oss. Så ja det hade varit mycket trevligt att komma in i ett gäng och lira.

Å andra sidan brukar ju silvers vara så dåliga att man hinner dra en liten dans innan man snurrar runt och dödar dem även om de kommer bakifrån. Rätt skoj att lira med lågrankade polare och och då få möta Silvers/GN.

Permalänk
Medlem

Silver är sjukt svårt att komma ur om man inte spelar i en full lobby. SoloQ i silver är hemskt, var fast i sem/se träsket i flera månader tills jag hittade rätt personer att spela med.

Visa signatur

CPU [Ryzen 7 3800XT] GPU [Red Devil RX 5700 XT 8GB]
PSU [Antec HCG Gold 750W]
MOBO [MSI B550-A Pro]
Chassi [Phanteks Entoo Pro M]