Permalänk
Medlem

Hjälp med logotyp

Hej.
Vi är ett gäng på 4 grabbar som åker hoj tillsammans och är allmänt sköna killar.
Vi skulle vilja ta fram en logga så man ser att vi åker tillsammans.
Loggan ska tryckas upp på ett gäng flanellskjortor som vi sedan ska shredda i så det är alltså inget västgäng vi eftersträvar.
Dock så har vi kört fast då vi är kraftigt begränsade i våra kunskaper inom området.
Därför behöver vi lite hjälp, jag har kollat med en del olika firmor men dom vill ha flera lax för besväret och det känns lite blodigt.
Finns det någon här som skulle kunna tänka sig att hjälpa till?
Vi har en grundbild med rätt font men som vi skulle vilja göra lite ändringar på så jag tror inte att det är alltför avancerat om man besitter lite skills.
Jag har slut på ider, snälla kliv in och rädda upp situationen!

Permalänk
Skrivet av vejdal:

Hej.
Vi är ett gäng på 4 grabbar som åker hoj tillsammans och är allmänt sköna killar.
Vi skulle vilja ta fram en logga så man ser att vi åker tillsammans.
Loggan ska tryckas upp på ett gäng flanellskjortor som vi sedan ska shredda i så det är alltså inget västgäng vi eftersträvar.
Dock så har vi kört fast då vi är kraftigt begränsade i våra kunskaper inom området.
Därför behöver vi lite hjälp, jag har kollat med en del olika firmor men dom vill ha flera lax för besväret och det känns lite blodigt.
Finns det någon här som skulle kunna tänka sig att hjälpa till?
Vi har en grundbild med rätt font men som vi skulle vilja göra lite ändringar på så jag tror inte att det är alltför avancerat om man besitter lite skills.
Jag har slut på ider, snälla kliv in och rädda upp situationen!

Ett tips är att kolla www.fiverr.com. Där kan man köpa logotyper för 5 dollar. Finns flera duktiga designers som kan skicka rätt filformat. Visa har dealar som att .png ingår i 5 dollar och vill man ha .svg så får man betala extra osv.

Ride with style!