Permalänk
Medlem

Spotify Family?

Tjenare,

Har nyligen upptäckt Spotify Family och undrar ifall alla loggar in på samma account eller om var och en loggar in på sitt eget?
Kan man fortfarande ha offline listor på så 3st ställen för varje "familjemedlem" som är med i det eller är det då bara att man kan ha offlinelista på en var?

Har kollat på Spotifys hemsida men jag hittar inget om det, kanske är blind.

Ska du inte skriva något informativt om detta så behöver du inte skriva någonting alls

Ursäkta ifall det blir kladdigt, fråga ifall det är något ni inte förstår

Permalänk
Medlem

Ni går in på samma, alla tre har tillgång till alla spellistor. Dock måste de listor som du/ de andra vill ha offline synkas på varje device.

Visa signatur

~Du lever ända tills du dör~

Stationära: 1TB HDD + SSD 120gb/ Aerocool strike x advanced / Hyper 212 Evo /24gb ddr3@1600mhz / Evga 600w / Intel core i5 4690k@stock Evga gtx 970 /asus z97a
Laptop: Dell xps 13 9370 fhd/i5/8gb

Permalänk
Medlem

Enligt Spotifys sida: "Ditt konto. Din musik. Separata spellistor och rekommendationer för var och en."
Det borde innebära att alla behåller sina egna konton, det enda är väl att man får 50 % rabatt för att teckna upp premium för ytterligare familjemedlemmar.
Har inte family själv men det låter ju vettigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av eribo01:

Ni går in på samma, alla tre har tillgång till alla spellistor. Dock måste de listor som du/ de andra vill ha offline synkas på varje device.

Har du det själv? kan man ha offline på tre ställen var?

Skrivet av Icermann:

Enligt Spotifys sida: "Ditt konto. Din musik. Separata spellistor och rekommendationer för var och en."
Det borde innebära att alla behåller sina egna konton, det enda är väl att man får 50 % rabatt för att teckna upp premium för ytterligare familjemedlemmar.
Har inte family själv men det låter ju vettigt.

Men kan man ha offline på tre ställen var då? Ifall det är på det sättet du säger.

Permalänk
Skrivet av Sweam:

Har du det själv? kan man ha offline på tre ställen var?

Men kan man ha offline på tre ställen var då? Ifall det är på det sättet du säger.

https://www.telia.se/privat/bredband/tjanster/produkt/spotify...

Visa signatur

CPU: 9700K 4,9Ghz Kylning:Custom Vatten MB: Gigabyte Z390 Elite GFX: RX6900 XT

Permalänk
Medlem

Kör det hemma, man har separata konton.

Permalänk
Medlem

Ojdå, ännu billigare, tack!

Fast såg ingen info om man fortfarande kan ha offline på 3 ställen var, eller missade jag det?

Har du någon info angående det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av klans:

Kör det hemma, man har separata konton.

Kan man ha offlinelistor på tre ställen var?

Permalänk
Medlem

Det fungerar precis som om man hade ett vanligt premiumkonto, men en person betalar. Så du kan ha offlinelistor för varje medlem. Kontona är separata alltså. Man kan använda sitt gamla konto.

Visa signatur

Define R3 Arctic White, Asus Z97-AR, i5 4690K, CM 212, 16 GB DDR3 RAM, Asus Radeon R9 290X DCUII, Samsung 840 250GB, 840 Pro 512 GB, EVGA Supernova G2 750 W, Windows 10 Pro, O2+ODAC

Permalänk
Medlem
Skrivet av pecill:

Det fungerar precis som om man hade ett vanligt premiumkonto, men en person betalar. Så du kan ha offlinelistor för varje medlem.

Förlåt att jag är så petig men kan varje person ha offlinelistor på TRE ställen? för annars är detta inte aktuellt för min familj. Det verkade som att du menade det när du skrev men jag vill vara extra säker.

Permalänk

Det blir helt separata konton med ett huvud konto som styr de andra.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sweam:

Förlåt att jag är så petig men kan varje person ha offlinelistor på TRE ställen? för annars är detta inte aktuellt för min familj. Det verkade som att du menade det när du skrev men jag vill vara extra säker.

Det kan man väl med ett vanligt premiumkonto? I så fall kan man det med familj med. Kontona är separata. Ni har liksom ingen kontakt med varandra bara för att det är familj. Det är bara så att en av er betalar för de andra.

Visa signatur

Define R3 Arctic White, Asus Z97-AR, i5 4690K, CM 212, 16 GB DDR3 RAM, Asus Radeon R9 290X DCUII, Samsung 840 250GB, 840 Pro 512 GB, EVGA Supernova G2 750 W, Windows 10 Pro, O2+ODAC

Permalänk
Medlem
Skrivet av pecill:

Det kan man väl med ett vanligt premiumkonto? I så fall kan man det med familj med. Kontona är separata. Ni har liksom ingen kontakt med varandra bara för att det är familj. Det är bara så att en av er betalar för de andra.

Okej, tack så mycket!