"Välj webbläsare" på S6 Edge. Hjälp..

Permalänk
Medlem

"Välj webbläsare" på S6 Edge. Hjälp..

Har ett riktigt irriterande problem med min Samsung S6 Edge.
Om jag använder ett par program, och sedan klickar på "knappen" till vänster om Hemknappen, så dyker rutan upp för öppna program.
Om jag väljer "stäng alla" så ploppar rutan "Välj webbläsare" upp, gång på gång.

Där kan jag då välja TouchWiz-starts och Enkel starts. för TouchWiz.
Även om jag klickar på TouchWiz-starts samt "Alltid" så händer samma sak igen. Om och om..

Har även testa att ladda ner andra launchers som t.ex Novalauncher, samma sak där, bara att nu kan jag välja mellan 3 olika "webbläsare"

Hjälp mig. Det börjar nu bli riktigt irriterande.

Permalänk
Medlem

S6/Edge verka vara drabbad av en hel del buggar och kör en hardreset fört innan använder den.
Hade tänkt köpa en S6 Edge också, men nu tvekar jag, med all problem som rapporterats. Avvaktar och se om Samsung gör nåt åt saken.

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Medlem

Enklaste lösningen är att inte trycka på knappen "stäng alla". Samsung jobbar säkert med att fila bort sådana buggar i systemet till nästa uppdatering.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av XPerion:

S6/Edge verka vara drabbad av en hel del buggar och kör en hardreset fört innan använder den.
Hade tänkt köpa en S6 Edge också, men nu tvekar jag, med all problem som rapporterats. Avvaktar och se om Samsung gör nåt åt saken.

Skrivet av LemonIllusion:

Enklaste lösningen är att inte trycka på knappen "stäng alla". Samsung jobbar säkert med att fila bort sådana buggar i systemet till nästa uppdatering.

Har haft både S2, S3, S4 samt Note 3. Alla har haft buggar som fixats relativt fort (om man jämför med IOS) så det är väl bara att testa köra en reset på luren och kolla om det försvinner.
Tack så länge.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yorgo_:

Har haft både S2, S3, S4 samt Note 3. Alla har haft buggar som fixats relativt fort (om man jämför med IOS) så det är väl bara att testa köra en reset på luren och kolla om det försvinner.
Tack så länge.

Jag har precis bytt till en Edge efter att ha haft Iphone sen den föddes och det du säger om IOS är inget jag känner till, har aldrig haft sådana fel med IOS. Fördomar finns det gott om. Men jag har samma problem som trådskaparen med min Edge och har gjort allt ända ner till fabriksåterställning och det slutar inte oavsett vilken app som är installerad. Så, väldigt många år med IOS, inga problem, knappt två veckor med Android, massor av problem, vet inte men kanske jag ska utnyttja min ånger rätt som gäller i två dagar till och gå tillbaks till det så jobbiga IOS.