GTA V, 40-50% Save File.

Permalänk
Medlem

GTA V, 40-50% Save File.

Tjena, blev en ominstallation av datorn idag och dum som man var så tog man inte backup på sin GTA V Save File.

Slår ett slag och frågar här om någon vänlig själ skulle vilja dela med sig av sin save file så jag slipper spela om allting jag redan har gjort, jag var cirka 45% in i spelet

Precis flugit med Trevor's helikopter för att titta ut värdetransportens rutt, spelade även precis som Franklin och räddade Michael från slakthuset

Dold text

Så om någon vänlig själv kan ladda upp sin save file och dela med sig skulle jag vara oerhört tacksam, antingen här eller tag kontakt med mig via meddelande funktionen.
Filen finns i; "Dokument" > "Rockstar Games" > "GTA V" > "Profiles" > "random nummer" (i mitt fall 77953E7B)

MVH

Visa signatur

Ryzen 5 7600 | RX 7900 XTX
Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av mangoo97:

Tjena, blev en ominstallation av datorn idag och dum som man var så tog man inte backup på sin GTA V Save File.

Slår ett slag och frågar här om någon vänlig själ skulle vilja dela med sig av sin save file så jag slipper spela om allting jag redan har gjort, jag var cirka 45% in i spelet

Precis flugit med Trevor's helikopter för att titta ut värdetransportens rutt, spelade även precis som Franklin och räddade Michael från slakthuset

Dold text

Så om någon vänlig själv kan ladda upp sin save file och dela med sig skulle jag vara oerhört tacksam, antingen här eller tag kontakt med mig via meddelande funktionen.
Filen finns i; "Dokument" > "Rockstar Games" > "GTA V" > "Profiles" > "random nummer" (i mitt fall 77953E7B)

MVH

Spelar du GTA V via steam eller direkt via Social Club?

Sparas det inte "i molnet"?

Jag har ingen sparfil på 50 % tyvärr bara nyfiken för egen del.

Visa signatur

4790K - Asus Gene Z97 - Gigabyte G1 980 - 16GB Vengeance PRO 1866MHz - Crucial MX100 512GB - EVGA G2 850W
Sony Vaio Pro 13 - i5 - 8GB - 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sweede:

Spelar du GTA V via steam eller direkt via Social Club?

Sparas det inte "i molnet"?

Jag har ingen sparfil på 50 % tyvärr bara nyfiken för egen del.

Spelar det via Steam, kan inte hitta på min sparfil någonstans.
GTA V Online sparas dock på molnet.

Visa signatur

Ryzen 5 7600 | RX 7900 XTX
Citera för svar

Permalänk
Medlem

Tjo. Jag laddade upp mina sparningar (nummer 5, 6, och 7) här.
Om du vill ha någon av de andra är det bara hojta till. Hoppas någon av dom passar!

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av mangoo97:

Spelar det via Steam, kan inte hitta på min sparfil någonstans.
GTA V Online sparas dock på molnet.

Fan va drygt, det räknar man nästan med nuförtiden. Hoppas det löser sig, jag är bara runt 30% änsålänge annars hade jag kunnat skicka.

Visa signatur

4790K - Asus Gene Z97 - Gigabyte G1 980 - 16GB Vengeance PRO 1866MHz - Crucial MX100 512GB - EVGA G2 850W
Sony Vaio Pro 13 - i5 - 8GB - 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

Tjo. Jag laddade upp mina sparningar (nummer 5, 6, och 7) här.
Om du vill ha någon av de andra är det bara hojta till. Hoppas någon av dom passar!
https://dl.pushbulletusercontent.com/IkHplK0bgLrIcWTaHJt7So1B...

Varför har du så många saves vid assassination? Trodde att om man gjorde dom 1 gång och sedan gjorde om det så förändrade inte det aktiekurserna nåt mer?

Visa signatur

SNÄLLA CITERA MIG OM NI VILL ATT JAG SKA HITTA TILLBAKS TILL TRÅDEN

Permalänk
Medlem
Skrivet av devhdc:

Varför har du så många saves vid assassination? Trodde att om man gjorde dom 1 gång och sedan gjorde om det så förändrade inte det aktiekurserna nåt mer?

Ingen aning faktiskt. Jag har inte ens använt aktier (upptäckte det först när jag spelat klart storyn, och har inte ens använt det sen dess heller).

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

Tjo. Jag laddade upp mina sparningar (nummer 5, 6, och 7) här.
Om du vill ha någon av de andra är det bara hojta till. Hoppas någon av dom passar!
https://dl.pushbulletusercontent.com/IkHplK0bgLrIcWTaHJt7So1B...

En ängel som räddar helgen, tack så otroligt mycket, funkar perfekt!
Och tack alla ni andra som fick denna tråd att synas!

Visa signatur

Ryzen 5 7600 | RX 7900 XTX
Citera för svar

Permalänk
Medlem

Kul att det löste sig, och tack för tipset om att spara sparfiler vid ominstallation

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Skrivet av morxy49:

Tjo. Jag laddade upp mina sparningar (nummer 5, 6, och 7) här.
Om du vill ha någon av de andra är det bara hojta till. Hoppas någon av dom passar!
https://dl.pushbulletusercontent.com/IkHplK0bgLrIcWTaHJt7So1B...

Hej. Du skulle inte kunna ladda upp nr 13 också?
Gjorde samma fel när jag installerade om windows så alla save files for ju -.-.
Tack på förhand :).

Visa signatur

Chassi: Fractal Design XL R2 Mobo: MSI z97 Krait Edition CPU: 4790k GPU: MSI GTX 970 PSU: XFX 750W RAM: HyperX 2x4GB 1600MHz SSD: 120GB Kingston HyperX 3K HDD: 2TB Seagate Barracuda Ljudkort: Creative SoundBlaster Z Mus: Mionix Naos 7000 Tangentbord: Quickfire TK med browns Hörlurar: DT 990 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robban8275:

Hej. Du skulle inte kunna ladda upp nr 13 också?
Gjorde samma fel när jag installerade om windows så alla save files for ju -.-.
Tack på förhand :).

Sure. Varsågod!

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Skrivet av morxy49:

Tack så mycket

Visa signatur

Chassi: Fractal Design XL R2 Mobo: MSI z97 Krait Edition CPU: 4790k GPU: MSI GTX 970 PSU: XFX 750W RAM: HyperX 2x4GB 1600MHz SSD: 120GB Kingston HyperX 3K HDD: 2TB Seagate Barracuda Ljudkort: Creative SoundBlaster Z Mus: Mionix Naos 7000 Tangentbord: Quickfire TK med browns Hörlurar: DT 990 Pro

Permalänk
Skrivet av morxy49:

Tjo. Jag laddade upp mina sparningar (nummer 5, 6, och 7) här.
Om du vill ha någon av de andra är det bara hojta till. Hoppas någon av dom passar!
https://dl.pushbulletusercontent.com/IkHplK0bgLrIcWTaHJt7So1B...

Gör ont att se att du gjorde dom viktigaste uppdragen så tidigt </3

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sweede:

Fan va drygt, det räknar man nästan med nuförtiden. Hoppas det löser sig, jag är bara runt 30% änsålänge annars hade jag kunnat skicka.

Bra att ha backup på Documents-mappen (jag har länkat om min till en mapp i Dropbox). I exempelvis BF4 sparas alla inställningar där.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Imaculent:

Bra att ha backup på Documents-mappen (jag har länkat om min till en mapp i Dropbox). I exempelvis BF4 sparas alla inställningar där.

Smart! Ska se om lyckas få ihop det med onedrive

Visa signatur

4790K - Asus Gene Z97 - Gigabyte G1 980 - 16GB Vengeance PRO 1866MHz - Crucial MX100 512GB - EVGA G2 850W
Sony Vaio Pro 13 - i5 - 8GB - 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sweede:

Smart! Ska se om lyckas få ihop det med onedrive

Inte en Dropbox/Onedrive grej. Det fixar man i Windows.
Bara högerklicka på Documentsmappen (eller filmer/bilder/vadmanvill) och välja var den mappen ska ligga.