Permalänk
Medlem

2 Defekta bärbara datorer

Har 2 defekta bärbara datorer:

o HP Envy 15-1099eo (Defekt) - http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=508714
(!) HDD ingår ej.
- Startar ej. Startknappen lyser till när man trycker på (start)knappen men den slocknar sedan (med sladd, ingen aning med batteriet då jag inte orkat att ladda upp den).
Gissar på moderkortet eller nätaggregatet eller både och. Resterande komponenter borde fungera, men inget jag garanterar.
Kommer nedmonterad då jag saknar en skruvmejsel till dom allra minsta skruvarna.

o ASUS Eee PC 1215N (Defekt)
- Startar ej. Osäker vad felet är, batteriindikatorns lysdiod reagerar inte ens på att laddaren är inkopplad.

Fraktas med Schenker. Om du känner dig osäker med förskottsbetalning så går blocketpaketet bra.
Kan hämtas i Rimbo eller mötas upp i Norrtälje, norra delen av Sthlm (Sankt Eriksplan/Odenplan/Tekniska Högskolan/Danderyd t.ex).

(!) Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill eller inte sälja varan alls.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

HP Envy 15-1099eo 200kr. Kan mötas vid st eriksplan.

Visa signatur

Asus P9X79 | Xeon 1680v2@4.4Ghz | X61 Kraken | 24gb Corsair Dominator | Intel 750 400gb | XFX 6800XT Merc 319

Permalänk
Medlem

350:- för båda, hämtas i Stockholm

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

200 + frakt för eee

Visa signatur

Moderkort: Z790 Aorus Master CPU: i9 13900K Minnen: Kingston 128GB DDR5 5600MHz GPU: MSI GeForce RTX 4090 SUPRIM LIQUID X PSU: Corsair AX1500i Skärm: 3st XB270HU Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic EVO HDD: Kingston KC3000 2Tb X2 Övrigt: "Kan du inte backa upp ett påstående med fakta eller erfarenhet så bör du hålla fingrarna i styr och käften stängd."