Harman Kardon!, usch

Permalänk
Medlem

Harman Kardon!, usch

Någon mer som har Harman Kardon grejer... Jag fick dem när jag köpte en delldator, de glappar alltid... grymt störande när ljudet försvinner i ena högtalaren då och då... Ibland hoppar mellan dem. Det går inte att lyssna på det. Jag har ett par andra harman kardon som också glappar. Är det bara jag som haft otur eller är det fler som varit med om det.

Visa signatur

badzmeg

Permalänk
Medlem

Harman Kardon är bra förstärkare och sånt iaf, hemelektronik är dom duktiga på, antar att det är datorhögtalare du pratar om nu då... Tråkigt om det skulle visa sig hålla låg kvalité...

Visa signatur

Small minds discuss people, bigger minds discuss events & great minds discuss ideas!
På den första dagen skapade Gud Datorn, på den andra skapade Bill Gates CAL-licensen
Inga elaka länkar. /Aphex

Permalänk
Medlem

de e nog ett måndag exemplar då!

Permalänk
Medlem

Hm, det är nog som du säger, ett "måndagsex" för jag har H/K både hemmabio-system och Datahögtalare, och mina datahögtalare låter svinbra för att vara så små som dom är... otur för dig...

Visa signatur

Asus A7N8X DeLuxe - Amd XP 1800+ - Asus GF4 4800 ti - 3x256Mb DDR PC 3200 - Audigy Platinum - 2x120Gb S-Ata SG + 1x120Gb Ide Ibm.

"Jag är inte lika dum som ni, jag har bara otur när jag tänker...!"