Permalänk
Medlem

Batman, i5 3570 m.m

Batman: Arkham Knight: 200 kr eller bud
Skickas mot förskottsbetalning. Är en "Nvidia boundle" koden går ut den 30:nde så det är snabbt köp som gäller

2x i5 3570: bud (båda slut)
Fick dom utav skolan som skulle kasta ett par datorer (funkade inte utav okänd anledning)
skulle bygga en dator av det men då jag märkte att det var fel sockel (1155) så tänker jag sälja dom istället.
Har därför inte kunnat kolla om dom funkar men har haft dom i en esd påse hela tiden och inga fysiska skador. (men tar inget ansvar om någonting inte funkar)

tar helst upphämtning men kan också skickas men då till ett högre pris, förskottsbetalning, köparen betalar frakt. Däremot har jag ingen emballering (såsom det lilla plastpaketet processorn brukar ligga i) däremot så skickar jag den spårbar i ett paket med esd påse och stötdämpning.

Finns också lite okända ramminnen och en intel e6750 om intresse finns för detta.

Jag uppdaterar alltid annonsen så nya bud är välkomna fram tills det står något annat

Jag lägger upp denna annons för andra gången då mina köpare hoppade av/inte svarade. Deras bud på cpu:n låg på ca 400 för upphämtning och 500 för frakt och har tänkt mig något liknande nu också:)

om du har vidare frågor, vill ha fler bilder är det bara att pm:a

//foxmaner

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bjuder 100kr för Batman, finns för 130-150kr på G2A ifall du tycker det är för lågt så vänder jag mig dit, hör av dig snarast

Permalänk
Avstängd

Bjuder 130 för samma titel.. Kan swisha

Visa signatur

Inte Core i7 4790K
Asus Z97-A
Asus Nvidia GTX 970 STRIX
Kingston DDR3 HYPERX Genesys 16 GB 1600MHZ

Permalänk
Medlem
Skrivet av xenrayz:

Bjuder 100kr för Batman, finns för 130-150kr på G2A ifall du tycker det är för lågt så vänder jag mig dit, hör av dig snarast

Skrivet av Neonodia:

Bjuder 130 för samma titel.. Kan swisha

det är noterat eftersom att koden går ut ikväll så kommer jag att låta budgivningen gå tills ikväll typ 20:00 eller då det kommer in ett bud på 200 kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av xenrayz:

Bjuder 100kr för Batman, finns för 130-150kr på G2A ifall du tycker det är för lågt så vänder jag mig dit, hör av dig snarast

Kostar cirka: 22 euro på G2A
Enligt lag så måste köparen betala momskostnaden / 25%
Men jag jobbar inte på skatteverket so go for it

Bud: 500:- för en processor.

Bud
Permalänk
Medlem

lägger ett bud på 500:- för båda i5orna + frakt

Permalänk
Medlem

@planta: Blir 16-18 Euro med 25% VAT. fortfarande runt 150kr snåret alltså.

Permalänk
Medlem

@xenrayz
Sorry det har du rätt i. Jag kollade vanliga versionen och inte voucher, 1+

Permalänk

Har du ett löst liggande DDR3 ram?

Permalänk

400:- + upphämtning för i5orna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Whaleboobs:

Har du ett löst liggande DDR3 ram?

sry. har bara haft dom liggandes jättegamla säkert så var mestadels 1gb m.m. Och sen så passade dom inte i mitt moderkort så det är inte ddr3 tydligen Kan skänkas vid upphämtning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av planta:

Kostar cirka: 22 euro på G2A
Enligt lag så måste köparen betala momskostnaden / 25%
Men jag jobbar inte på skatteverket so go for it

Bud: 500:- för en processor.

Skrivet av granen89:

lägger ett bud på 500:- för båda i5orna + frakt

Skrivet av Melinho2895:

400:- + upphämtning för i5orna.

har redan en borta om allt går som det ska. Nu blir det högsbudande som gäller frakt/upphämtning spelar ingen roll nu om man bara betalar frakt och betalar förskott

Permalänk
Medlem

500kr för i5:an och hämtas, kan plocka upp även okända stickorna och e6750:n.

Permalänk
Medlem

båda processorerna är borta som det ser ut just nu!
Men batman finns fortfarande kvar och det är bara att buda på. Den säljs på direkten vid bud på 200

Permalänk
Medlem

allt är borta nu!