Permalänk
Medlem
Skrivet av boyen89:

Oftopic: Alltså dessa klagomål på att folk tjänar pengar.
Jag är outbildad. Jag tjänar runt 130 kr i timmen men med ob eftersom jag jobbar minst varan helg så går lönen upp 100% på det tjänar jag provision. Summan av kardemumman TS tjänar 40 och är utbildad jag skulle om jag jobbade 100% runt 25.000 med ob och provsion inräknat
Ontopic:
Jag tycker TS har en bra lön trots sin låga ålder och jag anser att jag själv har det med trots min låga ålder.
Allt handlar lite om vad man gör det till

Då har vi det ungefär likadant, har ett jobb som inte kräver utbildning och har ca 150kr/h och har väkdigt bra ob, vardagar 30kr extra efter 18 och under helger 60kr extra hela söndagen och lördagen. Jobbar dock bara 80% och har ut ca 17 000kr per månad och jag är bara 21. Det är inte speciellt mycket, dock bor jag så gott som gratis (ärvt min farfars gamla hus) och åker kollektivt, så det blir mycket kvar ändå. TS tycker jag kan vara jäkligt nöjd med sin lön, men sen beror det ju mycket på var man bor. Bor man i Stockholm och betalar 10k per månad måste man ju ha hög lön.

Det finns en officiell tråd där man kan berätta vad man tjänar.

Permalänk
Medlem

Vad är det här för tramstråd.. Ser ut som de flesta vill starta ännu en "Vad har du i lön?"-tråd.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst i enlighet med §2.2*

Hänvisar till samlingstråden Vad har ni i lön?

Citat:

§2.2 Använd sökfunktionen. Din fråga kan mycket väl redan vara ställd och besvarad.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...