Filma Assassin's Creed Unity

Permalänk

Filma Assassin's Creed Unity

Hej!

Är det någon som vet vilka system requierments man borde ha för att kunna filma assassin's creed unity? Jag sitter på en i7 4790K, NZXT Kraken x61, 16GB ram och gigabyte g1 gaming 980 Ti. Men kan ändå inte filma acu på high utan att det hackar när man spelar och filmar samtidigt med FRAPS.

Visa signatur

Setup; ASUS Ranger, i7 4790K, ADATA XPG 16GB, Fractal R5, NZXT Kraken x61, Evga Supernova 750W Guld+, Samsung EVO 850 250GB, WD RED 3TB, Gigabyte G1 Gaming 980 Ti. Inet Fraktfritt

Permalänk
Inaktiv

Använd shadowplay som ingår i NVIDIA paketet istället, det kostar ingen prestanda.
FRAPS är helt horribelt att spela in med.

Permalänk
Skrivet av anon81912:

Använd shadowplay som ingår i NVIDIA paketet istället, det kostar ingen prestanda.
FRAPS är helt horribelt att spela in med.

Tack för att du nämnde Shadow Play! Nu går det mycket bättre!

Visa signatur

Setup; ASUS Ranger, i7 4790K, ADATA XPG 16GB, Fractal R5, NZXT Kraken x61, Evga Supernova 750W Guld+, Samsung EVO 850 250GB, WD RED 3TB, Gigabyte G1 Gaming 980 Ti. Inet Fraktfritt

Permalänk
Inaktiv

Gött!

Det finns massor med nice features i det. Bland annat kan det kontinuerligt spela in de senaste 30 sekunderna. Så gör du något roligt är det bara att trycka på en knapp så sparas det ner

Permalänk
Skrivet av anon81912:

Gött!

Det finns massor med nice features i det. Bland annat kan det kontinuerligt spela in de senaste 30 sekunderna. Så gör du något roligt är det bara att trycka på en knapp så sparas det ner

Just den funktionen går ju att skruva upp så den alltid spelar in de senaste 20 minuterna

Visa signatur

Citera för svar :)

Kom ihåg att alltid avsluta mening med glad smiley :)
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Sweets589:

Just den funktionen går ju att skruva upp så den alltid spelar in de senaste 20 minuterna

Ja, absolut. Det är ett rätt schysst program. Borde använda det mer själv