Permalänk
Medlem
Skrivet av FpsSWE:

Förstår inte varför du har ett så kraftfullt nätagg, du hade klarat dig med 650w

Skickades från m.sweclockers.com

Det vet jag mycket väl då jag hade ett TX650 innan som du kan se i mitt andra galleri. Jag säger det igen, fick ett AX1200 för 1600:- NYTT och ett AX850 fanns inte i lager så då blev det ett 1200. Kör dessutom GTX580 SLI nu och till framtida uppgraderingar känns det riktigt skönt att ha ett agg som kommer klara det mesta.

Visa signatur

| Chassi Corsair 350D || PSU Corsair AX760 || Moderkot ASUS MAXIMUS V GENE Z77 ||
| CPU Intel i5 2500K @ 4,0GHz + H100 || GPU ASUS R9 280X || RAM 8GB Vengeance ||
| NAS ReadyNas Ultra 4 + 3TB WD RED || SSD Samsung 840 EVO 250GB || OS Win 8 Pro ||
| Kringutr. DELL U2711 || Qpad 5K || Steelseries QCK || Qpad MK-50 || Sennheiser HD380 Pro || Nikon D3100 ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av lp0l:

Det vet jag mycket väl då jag hade ett TX650 innan som du kan se i mitt andra galleri. Jag säger det igen, fick ett AX1200 för 1600:- NYTT och ett AX850 fanns inte i lager så då blev det ett 1200. Kör dessutom GTX580 SLI nu och till framtida uppgraderingar känns det riktigt skönt att ha ett agg som kommer klara det mesta.

Ok då förstår jag

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Boom, headshot. COD4 FTW!

Permalänk
Medlem

Snyggaste hörnan på SC enligt mig.
Det bordet och den tapeten passar perfekt ihop

Permalänk
Medlem

kör du Tvn på datorn eller ?

Permalänk

Undrade om du möjligtvis kunde länka mig led-listerna du använt dig av?
MVH,

Visa signatur

VaporX 7970ghz@ 1200/1600
2600k@ 4.2Ghz 1.312V

http://valid.canardpc.com/2822403

Permalänk
Medlem

Hur/vart hittade du "trä brädan" som skärmarna står på? och stål pelarna, har letat efter sånt nu i 3 månader, inte hittat något..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Makan747:

Hur/vart hittade du "trä brädan" som skärmarna står på? och stål pelarna, har letat efter sånt nu i 3 månader, inte hittat något..

Benen som hyllan står på heter Capita och finns att köpa på ikea

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av THEBADGUY:

Benen som hyllan står på heter Capita och finns att köpa på ikea

Tack! mest ute efter den där "brädan"

Permalänk
Medlem

Qpad är sämst på tangentbord/möss men kungar på headsets snubben köper mus/tangentbord+musmatta från qpad men inte headset .

Steelseries är Riktigt bra på möss/musmattor men riktigt dåliga på headsets pågrund av misslyckade sibiria v2. Snubben kör på steelseries sibiria v2 istället för qpad qh 85.

Mest ironiska valet jag sett på sweclockers på länge .

(Både jag och flera vänner va ägare av sibiriav2 alla våra headsets började glappa efter knappt 1 månad .)
(Kan förklara exakt varför qpad gör dåliga tangetbord om nån undrar )

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk

Skulle få ont i nacken

Visa signatur

Tänk om en val gör valet att bli vald till val på valnatten.

Permalänk
Skrivet av Lexius:

Qpad är sämst på tangentbord/möss men kungar på headsets snubben köper mus/tangentbord+musmatta från qpad men inte headset .

Steelseries är Riktigt bra på möss/musmattor men riktigt dåliga på headsets pågrund av misslyckade sibiria v2. Snubben kör på steelseries sibiria v2 istället för qpad qh 85.

Mest ironiska valet jag sett på sweclockers på länge .

(Både jag och flera vänner va ägare av sibiriav2 alla våra headsets började glappa efter knappt 1 månad .)
(Kan förklara exakt varför qpad gör dåliga tangetbord om nån undrar )

Säger en kille som sitter med AMD

Visa signatur

Tänk om en val gör valet att bli vald till val på valnatten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lexius:

Qpad är sämst på tangentbord/möss men kungar på headsets snubben köper mus/tangentbord+musmatta från qpad men inte headset .

Steelseries är Riktigt bra på möss/musmattor men riktigt dåliga på headsets pågrund av misslyckade sibiria v2. Snubben kör på steelseries sibiria v2 istället för qpad qh 85.

Mest ironiska valet jag sett på sweclockers på länge .

(Både jag och flera vänner va ägare av sibiriav2 alla våra headsets började glappa efter knappt 1 månad .)
(Kan förklara exakt varför qpad gör dåliga tangetbord om nån undrar )

Tycker själv Qpads headset är fördjävla obekväma och inte alls bra när det kommer till ljudet heller. Alla har sin preferens, ingen idé att klanka ner på andra för att dom tycker olika.

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8