Permalänk
Medlem

Moderkort socket 1155 köpes!

Efter ett moderkortshaveri köpes ett moderkort med socket 1155. Skriv i tråden eller skicka PM med bild samt prisförslag.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har ett Gigabyte P67A-D3-B3 liggandes, kan skicka bild imorrn eller söndag. Intresserad?

Permalänk
Medlem

Har ett ASUS P8Z77 V-Pro 1500kr+frakt. Hoppas det intressserar dig:)
https://www.asus.com/se/Motherboards/P8Z77V_PRO/

Permalänk
Medlem

@west586:

Men va? Skrev du fel med en nolla? 1500kr är så gott som nypris för det där moderkortet.

Visa signatur

Chassi: En stor bakpotatis
CPU: En körsbärstomat (OC 4.5 tomater) som kyls av ketchup
Modertkort: En extra-allt pizza
Nätagg: En modulär kålrot
Grafikkort: En fet biff (standardklock 987mHeinz)

Permalänk
Medlem

@Deatlev: nej jag kollade nyss på prisjakt och det var en vanlig P8Z77-V och den kostar 2100kr. Och när jag köpte min P8Z77 V-Pro så betala jag 2600kr. Så att jag tycker det är helt rimligt pris. Men jag förstår om du inte vill köpa. Tack ändå för vissat intresse:)

Permalänk

@west586: Det kortet du säljer har ingen butik ens inne (nej det innebär inte att det blir mer exklusivt). Den vanliga modellen finns bara på Misco på lagerstatus:obekräftat. Trollar du, eller är din seriösa uppfattning att det är ett rimligt pris?

Lycka till med köpandet TS!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeeKer3Million:

Har ett Gigabyte P67A-D3-B3 liggandes, kan skicka bild imorrn eller söndag. Intresserad?

Prisidé?

Permalänk
Medlem

Blir nytt istället, tack ändå!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saddl3r:

Prisidé?

300kr? Vet inte riktigt men det låter rimligt.

Permalänk
Medlem

@Rymdgrodan: Du har helt rätt, jag tänkte helt fel:) My bad everyone my bad! Helt efterblivet:P jag tror 650kr e bättre:)
Helt rätt ett nytt moderkort e nog bäst:)