Inkassera in-ear hörlurar. hjälp!

Permalänk

Inkassera in-ear hörlurar. hjälp!

Hejhej.

Undrar lite vad som finns ute på marknaden eller om något nytt är påväg. Har ej pengar för tillfället så kommer inte bli ett köp på ett tag.

Finns det in-ear modeller som inte går sönder efter 1 månad?(blir ALLTID glapp/sladden går sönder på mina hörlurar efter ett tag ändå fast jag är väldigt varsam med dem(!?)). Bra kvalite är ett måste för mig!

Är självklart ute efter ett relativt bra ljud. Lyssnar mkt på hiphop men är ute efter all-around hörlurar då jag ändå lyssnar på allt.

ett + om dom inte läcker så mkt till omgivningen och att dom är komfortabla.

Ett respektabelt pris ska det vara. Är en fattig studen som inte kmr ha så mkt pengar de närmaste åren men är samtidigt en musikfantast så jag är villig att lägga litegrann iaf.

Permalänk
Medlem

Sennheiser ie6/60 verkar stadiga. Mina är fortfarande hela fast de misshandlats som fan. T.om haft de i vatten två gånger.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk

@papperstorn: Nu kommer jag väl få en hel brigad efter mig, men jag är själv ett fan av bas och gillar därför a-JAYS Five. Har haft samtliga tidigare versioner, och jag hittar helt enkelt inte några hörlurar med likadan ljudåtergivelse som jag älskar för 500 kr någonstans bland andra märken. Ljudbilden är klar men samtidigt är basen sådär att man känner den i ryggmärgen - betydligt skönare än så som det låter med öppna hörlurar. Det passar min smak helt enkelt.

Läcker till omgivningen gör de närmast inte alls, vilket jag också tycker är viktigt. De är dock kantigare än många in ear-lurar och därför kan man bli trött i öronen om man har dem i under timmar i sträck, men det tycker jag gäller de flesta.