Köper ditt ljuddämpade chassi

Permalänk

Köper ditt ljuddämpade chassi

Söker ett ljuddämpat chassi, gärna från defineserien men annat funkar också. Det enda jag kräver är att det är i vettigt skick och ATX. Sitter just nu på ett core 3000 och byter gärna upp mig vad gäller ljudnivå och kabeldragningsmöjligheter. Vill helst inte ha någe fönster.

Prisnivå kan diskuteras men bör inte närma sig nypris.

Hämtas endast i Uppsala med omnejd... Eller om vi kan lösa frakten billigt och bra funkar övriga Sverige också

/Olof

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej, jag har ett Define R3 utan fönster i använt men helt skick (skruvar kan saknas). Om du har vägarna förbi Stockholm kan du få det för en hundring .

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

:)

Permalänk
Skrivet av FilosofN:

Hej, jag har ett Define R3 utan fönster i använt men helt skick (skruvar kan saknas). Om du har vägarna förbi Stockholm kan du få det för en hundring .

Skickades från m.sweclockers.com

Lockande! Har nog tyvärr inte möjlighet att ta mig till STHLM för det. Har fullt upp med barn och fru på veckor och helger. Har du möjlighet att skicka det? Gjorde en uträkning på postens sida och de skulle ta runt 300kr för det. Beroende på skick skulle detta vara aktuellt för mig.

Permalänk
Medlem

Nej, då får det nog vara, tycker det är nog jobbigt att skicka småsaker .

Visa signatur

:)

Permalänk
Skrivet av FilosofN:

Nej, då får det nog vara, tycker det är nog jobbigt att skicka småsaker .

Hehe, fullt förståeligt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kan ett h440 vara något?

Hej!

Jag har ett h440 (vitt) till salu. Använt i ca 8 månader. Väsentligen nyskick (inga synliga skavanker vad jag kan se, aldrig flyttat). Alla skruvar, orginalfläktar, filter mm finns givetvis kvar. Om jag letar lite bör jag kunna hitta manualen också.

Bor i Uppsala. Priset kan vi diskutera, men jag är inte på något sätt ute efter orginalpris. Du bör kunna få en rejäl rabatt..

/H