[Säljes] RT-AC51U Wireless-AC750 802.11ac Router

Permalänk
Medlem

[Säljes] RT-AC51U Wireless-AC750 802.11ac Router

Hej!

Jag har snart använt denna Asus router i 2 månader och den fungerar utan problem, varför jag vill sälja den beror på att om man ska använda AC funktionen så bör datorn/laptopen och router ha för många väggar emellan. Eftersom jag måste använda WiFi och inte kan omplacera routern så kan jag lika gärna köra på N funktionen som erbjuds på telias modem.

Routern är fabriksåterställd, och kommer i orginalförpackning med 1 års garanti från Komplett (10 månader nu) samt 3 år från Asus, om jag har fattat rätt. Skulle det vara så att inlämning på garanti/reklamation måste ske via första konsument (jag), då kan jag gärna lämna in den åt dig.

Produkten lämnas helst face to face i Jönköpingsområdet, men kan fraktas om köparen står för frakten och jag ansvarar ej för hur posten hanterar paketet.

Pris: 300:- men kan diskuteras, routern kostar nu 449:- på Komplett. Skicka PM vid intresse!

Asus RT-AC51: https://www.komplett.se/product/838251/datorutrustning/ntverk...

P.s jag godkänner inte byten eller annullering av köp.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R5 / MB: Z87-A / SSD: EVO 850 500GB / CPU: i5-4690k / CPU-Kylare: Hyper 212 EVO / GPU: Gigabyte GTX 970 / PSU: EVGA Supernova G2 / RAM: 2x Corsair Vengeance 1600Mhz 8GB / Skärm: Eizo FS2434-BK