OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk
Skrivet av fiskmasen_99:

Har strykt mig själv redan

Permalänk
Medlem

gav min första för 1,5 vecka sen till en kompis. den andra jag fick nu vill en annan ha. är man för godhjärtad? jag får väl vänta lite till haha:)

Permalänk

Alla som är sugen på att vinna en invite av mig kan skicka PM, kommer skicka in alla era namn i en random name picker.
De PM jag får in EFTER 22:10 kommer inte att vara med i "tävlingen".
GL HF

Permalänk

Är intresserad av en invite till 64gb versionen!

Permalänk

Är även jag intresserad av 64GB versionen

Visa signatur

MSI z170a SLI-Plus - i7 6700K @ 4,6GHz - RTX 2060 - 32GB HyperX Fury DDR4 2666Mhz - Fractal Design arc midi r2 - Noctua UH-14S

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av en oneplustwo 16 eller 64 gb spelar ingen roll.

Permalänk
Medlem

Mycket intresserad av en invite till 16 eller 64 gb versionen!

Permalänk

^ Till er 4 ovan: Skriv upp er i dokumentet. Länken finns på första sidan av tråden.

Permalänk
Medlem

Alla dessa "tävlingar", "kontakta mig", "gav till en kompis" och så vidare; tanken med tråden är att dela med sig av invites mha den lista som finns https://docs.google.com/spreadsheets/d/1aUNXgtNsMq-iwXb3oq12q.... Visst, jag kanske är bitter - för mina försök att få en invite har hittills varit måttligt lyckade - men syftet med tråden och dokumentet är väl ganska klart va?

Ju förr vi kan få igång rulljansen med folk som delar med sig av sina invites desto snabbare kommer - alla - på listan på möjlighet att lägga vantarna på en telefon!

Visa signatur

:(){ :|:& };:

🏊🏻‍♂️   🚴🏻‍♂️   🏃🏻‍♂️   ☕

Permalänk

Är intresserad av 64GB versionen

Permalänk
Medlem

Är intresserad av en 64GB modell

Visa signatur

Ticstyle - Din hjälp i IT-djungeln
Rigg = Mobo ASUS X99-A CPU Intel i7 5820K Kylning Corsair H80i RAM DDR4 16B GPU ASUS GTX 650 Ti PSU EVGA SuperNOVA 750 G2 Skärm 3x24"

Permalänk
Medlem

Någon som råkar ha en 64gb invite övers?
Mobilen tvärdog nyligen

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Stationär
Fractal Design Define R3|ASUS Maximus IV GENE-Z|Intelcore i7 2600k ANTEC KÜHLER 620|Gigabyte Gtx 670|Corsair GS 800W|OCZ 120GB Agility 3|Corsair XMS3 Vengeance 12GB DDR3 1600MHz
Kringutrustning : QPAD QH-90 QPAD MK-85 & Steelseries KANA
Laptop : Lenovo Y500 i7 3630QM GT 650M SLI

Permalänk
Medlem

Tydligen väldigt svårt att läsa första posten ;/
@neroscar @ticstyle @jhultgren @prettymucheverysinglepersonposting

Visa signatur

¯\_(ツ)_/¯

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzix:

Tydligen väldigt svårt att läsa första posten ;/
@neroscar @ticstyle @jhultgren @prettymucheverysinglepersonposting

Sorry, skyller på dålig sömn
Kom på att jag redan är uppskriven också

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Stationär
Fractal Design Define R3|ASUS Maximus IV GENE-Z|Intelcore i7 2600k ANTEC KÜHLER 620|Gigabyte Gtx 670|Corsair GS 800W|OCZ 120GB Agility 3|Corsair XMS3 Vengeance 12GB DDR3 1600MHz
Kringutrustning : QPAD QH-90 QPAD MK-85 & Steelseries KANA
Laptop : Lenovo Y500 i7 3630QM GT 650M SLI

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzix:

Tydligen väldigt svårt att läsa första posten ;/
@neroscar @ticstyle @jhultgren @prettymucheverysinglepersonposting

Jag skrev i tråden efter att ha läst första inlägget då jag förstod det som att man skulle göra det...

Visa signatur

Ticstyle - Din hjälp i IT-djungeln
Rigg = Mobo ASUS X99-A CPU Intel i7 5820K Kylning Corsair H80i RAM DDR4 16B GPU ASUS GTX 650 Ti PSU EVGA SuperNOVA 750 G2 Skärm 3x24"

Permalänk
Medlem

64gb

Tar gärna en invite till 64gb.

Permalänk
Medlem

Om någon vänlig själv har en invite till 64GB-versionen så hade jag gärna tagit emot en sådan!

Har skrivit in mig själv i dokumentet, och självfallet kommer jag ge invites vidare till resten av folket efter jag fått min OPT!

Permalänk

Tar gärna en invite till 1+2, kommer skicka vidare invites här

Permalänk

Hej tar gärna en invite till oneplus two 64 gb, kommer skicka vidare invites sen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GLaDER:

Alla dessa "tävlingar", "kontakta mig", "gav till en kompis" och så vidare; tanken med tråden är att dela med sig av invites mha den lista som finns https://docs.google.com/spreadsheets/d/1aUNXgtNsMq-iwXb3oq12q.... Visst, jag kanske är bitter - för mina försök att få en invite har hittills varit måttligt lyckade - men syftet med tråden och dokumentet är väl ganska klart va?

Ju förr vi kan få igång rulljansen med folk som delar med sig av sina invites desto snabbare kommer - alla - på listan på möjlighet att lägga vantarna på en telefon!

Vem står först i listan? Kan ej se i telefonen..
Har en invite

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av nitromast:

Tar gärna en invite till 1+2, kommer skicka vidare invites här

Skrivet av emmabengtsing:

Hej tar gärna en invite till oneplus two 64 gb, kommer skicka vidare invites sen.

Läs första inlägget i tråden så ser ni var ni skriver upp er på listan för invites.

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Medlem
Visa signatur

:(){ :|:& };:

🏊🏻‍♂️   🚴🏻‍♂️   🏃🏻‍♂️   ☕

Permalänk
Medlem

Jag har fått en invite av en användare på reddit. 2015-09-25

Permalänk

Är i behov rätt så omgående. Tappade min LG G2:a i backen i går. Displayen sprack och touchen slutade fungera. 64-bit modellen.

Permalänk
Medlem

Köpte en invite av en här på Swec
Får se när jag får invites att dela ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av alxn89:

Vem står först i listan? Kan ej se i telefonen..
Har en invite

Det är jag! Sitter och väntar på invite så jag kan ge nästa i listan!

Permalänk
Medlem

Jag fick en invite! Men tyvärr var den inte knuten till min adress så kan inte använda den :/

Permalänk
Medlem

Blev invitad igår, tyvärr köpte jag en annan lur så behöver ej den! första pm kan ta den / Mvh

Edit Slut

Permalänk
Medlem

Om någon vänlig själv har en invite till 64GB-versionen så hade jag gärna tagit emot en sådan!

Har skrivit in mig själv i dokumentet, och självfallet kommer jag ge invites vidare till resten av folket efter jag fått min OPT!

Permalänk

Jag fick en invite av Oneplus igår, jag kommer med glädje dela invites här på SweC när det väl är möjligt.

Visa signatur

ROG STRIX X470-F | 2700X @ 4.3GHz | 1080 Gaming X
Vengeance RGB Pro 32GB @ 3200MHz | MX100 512GB
Crystal 570X | RM750X | W10 Home | LG 34GN850
ATH-R70x | Addon T14 | Blue Yeti
XPS 15 9560 | Oneplus 8 Pro | LG C9 OLED 55"