ASUS Transformer Book Flip. i7, 24gb ssd-cache. Touch.

Permalänk
Medlem

ASUS Transformer Book Flip. i7, 24gb ssd-cache. Touch.

Hejsan! Jag har alltså en laptop till salu.

Den användes i ett projekt med jobbet och köptes i slutet av Februari i år, projektet är avslutat sedan ett par månader tillbaka och datorn har bara legat i sin väska sedan dess. Datorn är i superfint skick och går som en klocka. Kvitto hos Netonnet finns kvar samt alla tillbehör + kartong.

Skärmen går alltså att vika bakåt så att datorn agerar surfplatta, har ärligt talat visat sig riktigt bra om man ska skicka runt datorn för att visa något eller vid trånga tillfällen på tåget.

15,6" 1920x1080 Touch
Intel® Core™ i7-4510U
Minne 8GB 1600MHz
24GB SSD-cache + 1TB

Jag har EJ installerat W10 på den utan 8.1 ligger installerat precis som vid nyköp.

Länk till dator: https://goo.gl/IJmVXU

Datorn kan skickas med valfritt fraktbolag och packas såklart ordentligt (Se marknadsreferenstråden för goda omdömen) eller hämtas hos mig i centrala Kalmar. Ska den skickas så betalar köparen frakten.

Betalning via banköverföring/Swish/kontant går alla bra.

4500:- är satt som ungefärligt riktpris. Buda hur ni vill men ni behöver inte erbjuda under 3000:- Känns det bra så säljs datorn.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tar den för 3500 direkt :)!

Permalänk
Medlem

Haha njaaa avvaktar lite och ser vad flera är villiga att betala innan. 3500 känns för billigt men visar det sig omöjligt att få mer så får det bli så. Återstår att se

Permalänk
Medlem

Datorn är nu såld.