Permalänk
Medlem

Blev inga bilder till folket verkar det som..

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Skrivet av Solding:

Blev inga bilder till folket verkar det som..

Ja

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av gamingkillen05:

Hej ursäkta att svaret dröjde så länge. Har haft mycket att göra. Skicka PM på vad det ska stå på bilden.

Permalänk

Kan man få en logga till steam? Vår clan heter DictatoR och vi skulle gärna vilja ha något snyggare än bilden en kompis slängde ihop

Permalänk
Medlem
Skrivet av SvenskGaming:

Hej Sweclockers läsare. Jag blev inspirerad av en annan användare på Sweclockers som gjorde gratis logos, bilder till folk som var med i klaner, cs go lag eller personer som bara ville ha en nice profilbild på steam osv. Problemet var när jag ville ha hjälp utav honom var att det var så många som efterfrågade hans hjälp att han inte verkade ha tid att svara ens. Därför bestämde jag mig för att göra samma sak som han och hjälpa folk med att göra antingen logos, profilbilder eller skrivbordsbakgrunder. Självklart gör jag detta gratis men räkna med att jag inte kan lägga ner lika mycket tid på det då som om jag hade fått betalt.

JAG kräver inget betalt eftersom detta är en annons i Skänkes kategorin. ***bort/mod***

Beställning görs antingen i kommentarsfältet eller i PM här på Sweclockers. Citera mig så ser jag att du svarat. Räkna inte med att jag är den bästa grafikern i logos men eftersom det är gratis så får man vad man betalar för. Hoppas jag kan lyckas hjälpa någon som vill ha hjälp.

Bilden har en text som en vattenstämpel vill du ha just den bilden jag gjorde så kan du kontakta mig. Den gjorde jag på 5 min.

Läs hela annonsen här

har pmat dig

Visa signatur

Live Long And Prosper

Permalänk

Hej alla som läser ber om ursäkt då jag har varit inaktiv på sistone. Får se om jag hinner

Permalänk

vilken

Skrivet av Dromedaren115:

Kan man få en logga till steam? Vår clan heter DictatoR och vi skulle gärna vilja ha något snyggare än bilden en kompis slängde ihop

Vilken spel clan är det? cs:go Call of duty Payday?

Permalänk
Permalänk

Har lite tid över just nu

Permalänk
Skrivet av SvenskGaming:

Har lite tid över just nu

Tja om du kanske får lite tid över någon gång så kanske du kan göra en komisk bild till en Youtube kanal? vi har nämligen en sketch kanal och skulle behöva en bra bild. Du har fria händer om det så är en kyckling!