Permalänk

Mitx 1155 sockets moderkort

Söker helt enkelt efter moderkort till denna kombination, tänkte be er om hjälp. Svårt att förstå denna djungel

Mvh gåsen

Permalänk
Hedersmedlem

Det är ingen stor djungel direkt utan du får ta det som erbjuds på Blocket/här på marknaden eller menar du något speciellt? Det finns inga nya att köpa då socket 1155 utgick för länge sedan.

Permalänk
Skrivet av Andreaz1:

Det är ingen stor djungel direkt utan du får ta det som erbjuds på Blocket/här på marknaden eller menar du något speciellt? Det finns inga nya att köpa då socket 1155 utgick för länge sedan.

Ja alltså jag hörde av min vän är det är ovanligt med 1155 och mitx, ville dock mer säkerställa ifall så är fallet

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=1320#rparams=b=s241634231

4st, ingen i lager. Som redan nämnts får du nog sätta hopppet till beg marknaden.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Herr gås:

Ja alltså jag hörde av min vän är det är ovanligt med 1155 och mitx, ville dock mer säkerställa ifall så är fallet

Skickades från m.sweclockers.com

De sista moderkorten för socket 1155 tillverkades under 2013, mitx modellerna redan i början utav 2013 just den formfaktorn du letar efter är extremt sällsynta och får du tag på ett begagnat så räkna med 1500-2000kr.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR | Inet fraktfritt

Main: Ryzen R5 1500x|AsRock X370 Killer SLI|16GB DDR4 Crucial 2666MHz|480GB Corsair Force LE|Gigabyte RX480 8GB G1|Be Quiet Dark Rock 3 Pro|Be Quiet SIlent Base 800 Orange|Corsair RM750x|
Network: Synology DS416j|2x 8TB WD Red|3TB WD Red| Comhem 100/10|