Två Koder till Assassins Creed Syndicate eller Rainbow Six

Permalänk
Medlem

Två Koder till Assassins Creed Syndicate eller Rainbow Six

Fick två nycklar med mina grafikkort som jag inte är intresserade av. Dessa är genom Nvidias kampanj som följer med grafikkorten. Säljes till högstbjudande eller när jag tycker att priset är bra.

Betalning via Swish är smidigast, men handelsbanken fungerar bra också.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Lägger ett bud på 150kr för en av koderna!

Permalänk
Medlem

200kr för AC:S

Visa signatur

GAMING
271QRX QD-OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB EXPO 32GB|RTX 4090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
SHIELD TV PRO|OLED77S90C|HW-Q995C

Permalänk
Medlem

300kr för AC Swish

Visa signatur

CPU: Intel 13700K GPU: Asus Geforce RTX 4090 TUF RAM: Corsair Vengeance 32GB DDR5 5600MHz CL36 Moderkort: ASUS Prime Z790-A WIFI PSU: Corsair RM1000x Shift SSD: WD Black SN850X 2TB Gen 4 Chassi: Fractal Design Define 7 Skärm: Samsung QN95B 75"

Permalänk
Medlem

200 för rainbow

Permalänk
Medlem

Man får ju välja spel, så buda bara på koderna, inte spelen i sig. Nu är det ett bud på 300:- och två på 200:-

Permalänk

kan bjuda 230kr för en nyckel (erbjudandet gäller endast ikväll 29/10)
***edit**

swishar såklart

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Medlem

250 för en kod

Permalänk
Medlem

En nyckel såld för 300:-. Finns en kvar, stänger budgivningen i morgon runt 15:00 om ingen har budat 300+ innan det, då säljs den direkt.

Permalänk
Medlem

Då Nividia vill veta vad för kort man har köpt så måste du skriva ut det här eller i PM. Annars så går det ej att lösa in koden. Nåt nytt de hittat på.

EDIT*

Fick inte svar av säljaren så jag fyllde i GTX 970 och det fungerade bra. Tänkte att det ev skulle kunna strula. Men det gjorde det inte. Nu är det aktiverat och klart.

Visa signatur

CPU: Intel 13700K GPU: Asus Geforce RTX 4090 TUF RAM: Corsair Vengeance 32GB DDR5 5600MHz CL36 Moderkort: ASUS Prime Z790-A WIFI PSU: Corsair RM1000x Shift SSD: WD Black SN850X 2TB Gen 4 Chassi: Fractal Design Define 7 Skärm: Samsung QN95B 75"

Permalänk
Medlem
Skrivet av rumplantation:

Då Nividia vill veta vad för kort man har köpt så måste du skriva ut det här eller i PM. Annars så går det ej att lösa in koden. Nåt nytt de hittat på.

EDIT*

Fick inte svar av säljaren så jag fyllde i GTX 970 och det fungerade bra. Tänkte att det ev skulle kunna strula. Men det gjorde det inte. Nu är det aktiverat och klart.

Ah läste inte här innan jag PMade dig, men då var det inte petnoga med vilken modell man köpt. Annars är det ett EVGA 980 TI ACX som det gäller.