Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av vompen:

Ja men precis, så med andra ord bör inte 2,5k vara helt orimligt för bara konsolen? En bundle kanske med lite tur går att få tag på för kanske 3k..?
Gällande prissänkningen Swec nämnde så känns det nästan som att NetOnNets pris är ett steg mot det? Känns lite skumt annars att spontan-sänka priset på den utan att egentligen ha rabatt samt så här på en söndag. Men men, kanske kommer lagom till mellendagarna eller med lite tur lagom till BF

Alltså PS4 kostade 2990kr redan i somras. Den kommer inte hamna på 2.5k på flera månader med tanke på dollarkursen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bozzeta:

Alltså PS4 kostade 2990kr redan i somras. Den kommer inte hamna på 2.5k på flera månader med tanke på dollarkursen.

Jaså? Det har jag inte sett men då vet man det och du har nog rätt när det gäller ordinarie-priser som formas av dollarn, men under reor bör väl inte dollarn kunna styra så mycket eller...?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MAIN: Metis | Z97I-Plus | 4690K | MSI 970 Gaming | 16GB HyperX | 120GB SSD + 250GB SSD + 256GB M.2 + 1TB HDD | H60 V2 | SF600
HIDs: S27D590 60Hz 27" | Logitech G403 + Qck | K70 MX Brown | Beyerdynamic DT250 + Blue Yeti
HTPC: Rapsberry Pi2 + Raspberry Pi3
PHONE: Galaxy S8+

Permalänk
Avstängd
Skrivet av vompen:

Åhfan. Om den ligger på detta pris nu, kan man då kanske hoppas på ett PS4/Xbone runt 2,5k eller mindre under Blac Friday och mellandagarna tro? Känns väl inte helt orimligt eller?

Kanske i enstaka exemplar, annars är 350$ i runda slängar ca 3500 kr översatt till kr.

Skrivet av Stealthbomb:

Känns som bundlar med PS4 är mer prisvärt om det dyker upp något spel man är intresserad av. Spara 200-300 spänn på bara konsollen är inte mycket när varje nytt spel kostar 500-600kr styck. Undrar när prissänkningen av PS4 når svenska butiker (-50$ sades i någon Fredagspanel?).

350$blir ca 3500 kr, vilket den redan ligger under, så det blir nog inga stora prissänkningar då det redan är så prispressat sedan tidigare.

Skrivet av Krittez:

Det är den gamla modellen, du ser det i adressfältet ...cuh-1004...
De nya modellerna heter CUH-1200någonting
Storleken på hårddisken avgör ingenting angående modell, de flesta 1TB är gamla modellen. Eftersom de vill bli av med dom så lockar de med större utrymme.

Fast länken säger inte ett dugg, då flera butiker har fel info på sina produktsidor.
Den det med största sannolikhet är att det är CUH-1116xx serien som är nu, då den ersatte ursprungliga CUH-1004A som såldes i Sverige. CUH-1004A försvann redan under förra året, och finns i princip endast på begagnatmarknaden, (ex eBay/Tradera/Blocket) där den är rätt eftertraktad då det är den bra versionen.

Skrivet av vompen:

Jaså? Det har jag inte sett men då vet man det och du har nog rätt när det gäller ordinarie-priser som formas av dollarn, men under reor bör väl inte dollarn kunna styra så mycket eller...?

Det är just det som styr, sänks inte inköpspriset (ex lägre inköpspris pga kampanj från tillverkare, lägre växlingskurs dollar - sek eller liknande) så är marginalerna för små för att göra större sänkningar utan att ta en förlust på dessa.

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Skrivet av PowerNet:

Kanske i enstaka exemplar, annars är 350$ i runda slängar ca 3500 kr översatt till kr.
350$blir ca 3500 kr, vilket den redan ligger under, så det blir nog inga stora prissänkningar då det redan är så prispressat sedan tidigare.
Fast länken säger inte ett dugg, då flera butiker har fel info på sina produktsidor.
Den det med största sannolikhet är att det är CUH-1116xx serien som är nu, då den ersatte ursprungliga CUH-1004A som såldes i Sverige. CUH-1004A försvann redan under förra året, och finns i princip endast på begagnatmarknaden, (ex eBay/Tradera/Blocket) där den är rätt eftertraktad då det är den bra versionen.
Det är just det som styr, sänks inte inköpspriset (ex lägre inköpspris pga kampanj från tillverkare, lägre växlingskurs dollar - sek eller liknande) så är marginalerna för små för att göra större sänkningar utan att ta en förlust på dessa.

Är denna "CUH-1116xx" strömsnålare då? Stå inte mycket på google om det?

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem

Någon som vet vart man kan hitta ps4 bundle 500gb med fifa? Hittar inte det någonstans

Permalänk
Medlem
Skrivet av azni:

Någon som vet vart man kan hitta ps4 bundle 500gb med fifa? Hittar inte det någonstans

500GB med Fifa blir nog svårare tror jag med tanke på att såna här bundles oftast släpps med senaste version av PS4.
CDON har en bundle men med 1TB-versionen.

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem
Skrivet av SupakmeGusta:

Är denna "CUH-1116xx" strömsnålare då? Stå inte mycket på google om det?

CUH-1200 och senare som är den "nya" som skiljer sig. Den ska vara tystare och lite små förändringar...

Permalänk
Skrivet av azni:

Någon som vet vart man kan hitta ps4 bundle 500gb med fifa? Hittar inte det någonstans

Skrivet av Electrix:

500GB med Fifa blir nog svårare tror jag med tanke på att såna här bundles oftast släpps med senaste version av PS4.
CDON har en bundle men med 1TB-versionen.

Som @Electrix ovan här säger, så lär chansen att du hittar PS4:a bundle med Fifa16 minska med tiden eftersom spelet blir äldre. Har du TUR så kanske någon återförsäljare sitter på några fåtal bundles kvar sedan FIFA releasen och kör en spurt under black friday/mellandagsrean för att bli av med dom.

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SupakmeGusta:

Är denna "CUH-1116xx" strömsnålare då? Stå inte mycket på google om det?

Hej!

Både ja och nej, den är mer strömsnål än CUH-10XX revisionen (första) men CUH-12XX är ännu lite mer energibesparande om man så vill, dock så skiljer det i praktiken väldigt lite mellan revisionerna, se nedan då det handlar om ett fåtal watt.
Kort sagt (ca watt):
Spelande:
CUH-1000: 149
CUH-1100: 142
CUH-1200: 122

Meny:
CUH-1000: 79
CUH-1100: 77
CUH-1200: 70

Som du ser så är det relativt lite det skiljer mellan revisionerna, så egentligen så spelar det ingen större roll vilken revision du väljer, så det är inte någon ide (enligt mig) att jaga efter den nya revisionen med ljus och lykta då skillnaderna i praktiken är rätt små, då det skiljer 1kWh på ca 37 timmars spelande mellan första revisionen och den sista, och det klassar jag nog som en marginell skillnad.

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av SupakmeGusta:

Som @Electrix ovan här säger, så lär chansen att du hittar PS4:a bundle med Fifa16 minska med tiden eftersom spelet blir äldre. Har du TUR så kanske någon återförsäljare sitter på några fåtal bundles kvar sedan FIFA releasen och kör en spurt under black friday/mellandagsrean för att bli av med dom.

Vilket FIFA pratar vi om? Antog att det var det senaste han menade?

"Playstation 4 1TB + FIFA 16"
http://cdon.se/spel/playstation_4_paketerbjudande/

Fanns inte 1TB-versionen när FIFA 16 hade release?

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Hej!

Både ja och nej, den är mer strömsnål än CUH-10XX revisionen (första) men CUH-12XX är ännu lite mer energibesparande om man så vill, dock så skiljer det i praktiken väldigt lite mellan revisionerna, se nedan då det handlar om ett fåtal watt.
Kort sagt (ca watt):
Spelande:
CUH-1000: 149
CUH-1100: 142
CUH-1200: 122

Meny:
CUH-1000: 79
CUH-1100: 77
CUH-1200: 70

Som du ser så är det relativt lite det skiljer mellan revisionerna, så egentligen så spelar det ingen större roll vilken revision du väljer, så det är inte någon ide (enligt mig) att jaga efter den nya revisionen med ljus och lykta då skillnaderna i praktiken är rätt små, då det skiljer 1kWh på ca 37 timmars spelande mellan första revisionen och den sista, och det klassar jag nog som en marginell skillnad.

http://i.imgur.com/6BF8Fj8.png

Tycker att ljudnivån är alldeles för hög på PS4 och inkonsekvent vilket är ännu mer irriterande och om det är bättre i senaste revision så är det guld värt.

Det är märkbar skillnad...

"And that's where the new CUH-1200 model really comes into its own. According to Pocket News's metrics, standby power is anything from 30 to 50 per cent lower (depending on mode) compared to the launch unit, while the main menu is around 11 per cent more efficient. Perhaps not surprisingly, the biggest gain comes during gameplay, where the launch unit draws 148.6W, while CUH-1200 brings that down to 122W - that's an 18 per cent drop, and actually brings PS4 power consumption down to the same approximate level as Xbox One.

But for many, it'll be any reduction in fan noise that is most important, and without a proper hands-on, it's difficult to translate Pocket News's metrics into an appreciation of the actual experience. However, the launch PS4 was measured at a peak 60dB, dropping down to a minimum of 43dB and 57dB on average. In contrast, CUH-1200 handed in a peak 56dB, 42dB minimum and 52dB on average. It may not sound like a lot, but decibels aren't measured on a linear scale, and the Pocket News blogger notes that the new unit is noticeably quieter. As the new unit uses the same fan as the older hardware, the reduction in noise must simply come down to a lower rpm overall."

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Kanske i enstaka exemplar, annars är 350$ i runda slängar ca 3500 kr översatt till kr.

Nja $350 är snarare runt 3000kr (3039,43449 kr idag).

Men hur vet man vilken version som butiken säljer? Någon som vet om det står på lådan om man går till butiken och kollar?
Edit: hittade svar på min egen fråga;
http://cdn4.dualshockers.com/wp-content/uploads/2015/07/Ps4CU...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tauc:

Nja $350 är snarare runt 3000kr (3039,43449 kr idag).
[...]

+25% moms
3039kr*1,25 = 3798,75 kr

Priserna är med andra ord redan bra här i Sverige med tanke på den höga dollarn.

Visa signatur

RIPE LIR

Permalänk

Fick sms från elgiganten att min advance warfare och arkham knight limited edition kommer inte levereras och de kommer ge mig pengarna tillbaka. Någon annan som fick samma sms?

Visa signatur

H440 | RM750X | Z97 Pro AC | 4790K | H80i GT | HyperX 32GB | Asus GTX1070 OC | 850 Evo 1TB | Asus G20CB/i5 6400/16GB/850Evo 500GB/GTX950 | Dell U3415W UWQHD | B&W MM1 | QPad MK-85 | Mionix Naos 7000 | MacBook Pro 15 Retina i7/16GB/512GB/GT750M | Thinkpad X1 Yoga | Canon 1DX | Sony RX100V | Sony A7RII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mikeybikey:

Fick sms från elgiganten att min advance warfare och arkham knight limited edition kommer inte levereras och de kommer ge mig pengarna tillbaka. Någon annan som fick samma sms?

Var detta ang deras priser från i fredags? Grymmespel för 29kr osv?

Permalänk
Skrivet av DexTroN:

Enligt beskrivning av Buffalo så skall det funka, testar när jag kommer hem från jobbet och återkommer.
Själv så är min dator på 24/7 ändå så för mig spelar det mindre roll

Som ovan, borde fungera och jag vet inte om det funkar än, men testar och återkommer

Skrivet av DexTroN:

Det är fullt möjligt, finns en snubbe som har utvecklad just för Linkstation och verkar fungera klockrent.
Detta görs på egen risk och jag tar inget ansvar om ni failar med något, då man byter firmware.
http://bfy.tw/2dEJ

Skrivet av Grumie:

Jättetack för länken. Ska kika på det!

EDIIT: En beställd

Beställde denna från netonnet 2790, fich den med 2 st wd green. Är det ett bra köp?

Visa signatur

Lian Li O11 Dynamic | i9 9900KS @5GHz | Aorus Master Z390 | Corsair Vengeance Black RGB LED Pro 3200MHz | NZXT Kraken X72 | Gigabyte RTX 3080 OC | Seasonic Prime Ultra Gold 1000w | Intel 660p Series M.2 2280 1TB | Creative Labs X-Fi Titanium Fatal1ty Pro | Asus Swift PG279Q IPS G-Sync | Ducky One 2 SF MX Red RGB | Philips Fidelio X1 | V-MODA BoomPro | Logitech G900 Chaos Spectrum

Permalänk
Skrivet av nacud:

Var detta ang deras priser från i fredags? Grymmespel för 29kr osv?

Ja! Advanced Warfare för 39kr och Batman Limited för 99kr!

Ord billigaste pris är 249kr och 649kr

Visa signatur

H440 | RM750X | Z97 Pro AC | 4790K | H80i GT | HyperX 32GB | Asus GTX1070 OC | 850 Evo 1TB | Asus G20CB/i5 6400/16GB/850Evo 500GB/GTX950 | Dell U3415W UWQHD | B&W MM1 | QPad MK-85 | Mionix Naos 7000 | MacBook Pro 15 Retina i7/16GB/512GB/GT750M | Thinkpad X1 Yoga | Canon 1DX | Sony RX100V | Sony A7RII

Permalänk
Skrivet av xxxPaladinxxx:

Beställde denna från netonnet 2790, fich den med 2 st wd green. Är det ett bra köp?

Fortfarande billig för 8TB men WD Green är INTE anpassat för NAS. Dvs. de kommer dö under 24/7 drift, WD Red är gjort för NAS.

Visa signatur

H440 | RM750X | Z97 Pro AC | 4790K | H80i GT | HyperX 32GB | Asus GTX1070 OC | 850 Evo 1TB | Asus G20CB/i5 6400/16GB/850Evo 500GB/GTX950 | Dell U3415W UWQHD | B&W MM1 | QPad MK-85 | Mionix Naos 7000 | MacBook Pro 15 Retina i7/16GB/512GB/GT750M | Thinkpad X1 Yoga | Canon 1DX | Sony RX100V | Sony A7RII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Nej, det enda jag kunde hitta var att just den var ganska (och enligt vissa väldigt) dålig. Man får nog lägga ut lite mer om man vill ha något bra.

Fast om man inte tar med pris så är ju ganska mycket ganska dåligt. Blir lite knasigt om man har en viss standard som man inte är tydlig med. Om man säger att allt under 5000 kr låter skit, så pratar man ju om en annan prisklass. Visst, finns det något som är avsevärt bättre för 2000 kr så är det väl relevant, men annars har jag svårt att se att det är relevant. Såvida inte den är dålig helt oavsett pris, då är det ju värdefull information. Men då kan man ju undra varför den får 4.4 av 12 recensioner på Elgiganten, 4.8 av 26 på Amazon samt 4.6 på Best Buy av 91 personer. Verkar ju som att den är uppskattad av de som betalat mellan 1500 och 2500 kr iallafall.

Visa signatur

HP mini 311c med Atom n270 uppklockad till 2.274 ghz nvidia ION 1 och 3 gig minne. SSD: Crucial m4 slim (7mm) 128 gb.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Tullen:

Fast om man inte tar med pris så är ju ganska mycket ganska dåligt. Blir lite knasigt om man har en viss standard som man inte är tydlig med. Om man säger att allt under 5000 kr låter skit, så pratar man ju om en annan prisklass. Visst, finns det något som är avsevärt bättre för 2000 kr så är det väl relevant, men annars har jag svårt att se att det är relevant. Såvida inte den är dålig helt oavsett pris, då är det ju värdefull information. Men då kan man ju undra varför den får 4.4 av 12 recensioner på Elgiganten, 4.8 av 26 på Amazon samt 4.6 på Best Buy av 91 personer. Verkar ju som att den är uppskattad av de som betalat mellan 1500 och 2500 kr iallafall.

Därför att de "recensioner" som finns på butikers hemsidor skrivs efter att en privatperson har köpt dem. 95% av de som har köpt en produkt tenderar att tycka att produkten man köpt är superbra, oavsett hur bra den är objektivt sett, just för att man lagt ut sina pengar på den.
Det är också varför det är mer rätt att säga "omdömen" än recensioner, då det sällan finns någon grund alls i vad som skrivs.

Men är du nöjd så är väl det toppen.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mikeybikey:

Fortfarande billig för 8TB men WD Green är INTE anpassat för NAS. Dvs. de kommer dö under 24/7 drift, WD Red är gjort för NAS.

skitsnack min wd green snurrar i x antal år i min nas.

Visa signatur

"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Permalänk
Medlem
Skrivet av noob:

skitsnack min wd green snurrar i x antal år i min nas.

Åh gud vilket dumt svar.

Passa på att läsa om skillnaden mellan grön och röd innan du skriver igen vettja.
https://www.pugetsystems.com/labs/articles/Western-Digital-Gr...

Permalänk
Skrivet av Mikeybikey:

Fortfarande billig för 8TB men WD Green är INTE anpassat för NAS. Dvs. de kommer dö under 24/7 drift, WD Red är gjort för NAS.

Skrivet av noob:

skitsnack min wd green snurrar i x antal år i min nas.

Skrivet av hultron:

Åh gud vilket dumt svar.

Passa på att läsa om skillnaden mellan grön och röd innan du skriver igen vettja.
https://www.pugetsystems.com/labs/articles/Western-Digital-Gr...

tack för snabba svar!
dock lite motstridiga

det jag kan hitta är att om man kör wdidle och ställer om i firmware så blir green också "nas-vänliga", och då är det främst TLER och 1 år längre garanti som skiljer.... svårt det här, vill inte plöja ner en förmögenhet på en nas som kommer innehålla en backup på bilder och lite filmer.....

Visa signatur

Lian Li O11 Dynamic | i9 9900KS @5GHz | Aorus Master Z390 | Corsair Vengeance Black RGB LED Pro 3200MHz | NZXT Kraken X72 | Gigabyte RTX 3080 OC | Seasonic Prime Ultra Gold 1000w | Intel 660p Series M.2 2280 1TB | Creative Labs X-Fi Titanium Fatal1ty Pro | Asus Swift PG279Q IPS G-Sync | Ducky One 2 SF MX Red RGB | Philips Fidelio X1 | V-MODA BoomPro | Logitech G900 Chaos Spectrum

Permalänk
Medlem
Skrivet av hultron:

Åh gud vilket dumt svar.

Passa på att läsa om skillnaden mellan grön och röd innan du skriver igen vettja.
https://www.pugetsystems.com/labs/articles/Western-Digital-Gr...

Vilken del av din länkade artikel är det du tänker på? Var står det att Green-diskar kraschar i NAS-applikationer?

Citat:

Reliability
[...] While Red drives are rated for twice the number of load/unload cycles, the 300,000 cycles the Green drives are rated for is really quite a lot already. Even if you turn on/off your system or let it idle long enough to power down the drive 20 times a day, 365 days a year, a Green drive should still last for over 40 years.[...]
Conclusion
Overall, the differences between WD Green and Red drives are very subtle. From a noise, power draw, and performance standpoint Green and Red drives are pretty much identical. Really the only major specification difference between the two drive lines is that Red drives support TLER (critical for RAID arrays), have a longer expected lifespan, and an extra year of warranty. Red drives also have a longer head parking delay than Green drives, which can either be a pro or a con depending on if you want to reduce power draw as much as possible or maximize performance and lifespan.

The only real downside to purchasing a Red drive instead of a Green drive is the price. [...]

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Det finns bara två sorters hårddiskar: de som har gått sönder och de som skall gå sönder.

Permalänk
Medlem

Prisskillnaden är ju tämligen liten, <200 kr på en 3TB-disk, så är man nojig är det ju inga jättepengar det handlar om.

WD Green håller för övrigt på att döpas om till Blue av någon anledning?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Det finns bara två sorters hårddiskar: de som har gått sönder och de som skall gå sönder.

Permalänk
Skrivet av Mikeybikey:

Fick sms från elgiganten att min advance warfare och arkham knight limited edition kommer inte levereras och de kommer ge mig pengarna tillbaka. Någon annan som fick samma sms?

Japp. Beställde Wither 3, mortal kombat, AC och Cod, skulle bara få witcher 3. Visste att det var för bra för att vara sant.

Visa signatur

Datorn: i5-4690k@4.3ghz, Asus Dual OC 1070, Fractal Design Newton R3 1000w, Asus Z97-A, Fractal Define R5, 16GB Corsair@1600mhz, Hyper 212 EVO, Crucial BX100, WD Black 1TB x2
Kringutrustning: BenqXL2411Z, AOC 24" x2, Func KB-460, Mionix Naos 7000, Logitech MX Master, Logitech Z-906, Sehnheiser HD 558, Optuma uDAC 3, Blue Yeti, Akai LPK 25 Steelseries QCK XXL

Permalänk
Medlem

Vet inte om det hjälper, men min WD Green 3TB har gått 24/7 här i en bit över tre år i vart fall..

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | HP ZR24w & Hyundai L90D+ | Corsair HX520W | Asus P8P67 Pro | i5 2500k @ 4,0 | Samsung 850 Evo 500GiB | GTX960 | 16 GB

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tauc:

Nja $350 är snarare runt 3000kr (3039,43449 kr idag).

Men hur vet man vilken version som butiken säljer? Någon som vet om det står på lådan om man går till butiken och kollar?
Edit: hittade svar på min egen fråga;
http://cdn4.dualshockers.com/wp-content/uploads/2015/07/Ps4CU...

Och så lägger vi på moms så är priset uppe i ca 3800 kr vilket de ligger under nu, så de är redan hårt prispressade.

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Skrivet av zarkov:

Prisskillnaden är ju tämligen liten, <200 kr på en 3TB-disk, så är man nojig är det ju inga jättepengar det handlar om.

WD Green håller för övrigt på att döpas om till Blue av någon anledning?

Skickades från m.sweclockers.com

har redan köpt buffalo-nasen som det tipsades om i fyndtråden och i den fanns två wd green (inte röd som vissa verkar ha fått). Kommer nog behålla den ändå då jag betalade 2790, dvs jag fick nasen på köpet.

Skrivet av nME:

Vet inte om det hjälper, men min WD Green 3TB har gått 24/7 här i en bit över tre år i vart fall..

ok, skönt att höra. Kommer nog köra en uppdatering av firmware med wdidle också.

Visa signatur

Lian Li O11 Dynamic | i9 9900KS @5GHz | Aorus Master Z390 | Corsair Vengeance Black RGB LED Pro 3200MHz | NZXT Kraken X72 | Gigabyte RTX 3080 OC | Seasonic Prime Ultra Gold 1000w | Intel 660p Series M.2 2280 1TB | Creative Labs X-Fi Titanium Fatal1ty Pro | Asus Swift PG279Q IPS G-Sync | Ducky One 2 SF MX Red RGB | Philips Fidelio X1 | V-MODA BoomPro | Logitech G900 Chaos Spectrum

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mikeybikey:

Fick sms från elgiganten att min advance warfare och arkham knight limited edition kommer inte levereras och de kommer ge mig pengarna tillbaka. Någon annan som fick samma sms?

Skrivet av Sten sax påse:

Japp. Beställde Wither 3, mortal kombat, AC och Cod, skulle bara få witcher 3. Visste att det var för bra för att vara sant.

Då har ni troligtvis haft otur.

Jag har inte fått något sådant mail och mitt paket skickats, kvittot säger att allt beställt ska vara inkluderat. Denna beställning lades under fredagsmorgonen när lagren hade "fyllts på". Får väl se om något saknas när det anländer.