MSI 780ti Gaming samt EK Block+backplate

Permalänk
Medlem

MSI 780ti Gaming samt EK Block+backplate

Skiftar lite grafikkort och har ett MSI GTX780ti Gaming till övers.
I dagsläget sitter deras Twin Frozr luftkylare monterad.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=2407480
Jag har suttit och lirat Fallout 4 det sista och provat att lyfta bort chassidörren och lyssna på kortet, men jag hör inget coilwhine alls. Har GSync-skärm, så bilduppdateringen går inte över 144fps - över det kan jag inte svara för hur det verkar, men det känns väl inte som någon avgörande faktor i min värld.

Jag har dessutom ett vattenblock med backplate liggande som satt monterat på kortet när jag köpte det, EK fullcover/Acetal-Nickel.
https://shop.ekwb.com/ek-fc780-gtx-ti-acetal-nickel
Kompabilitetslista:
http://www.ekwb.com/configurator/waterblock/3831109868645

Buda som ni önskar.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag prövar att buda 2000kr

Visa signatur

CPU: i7 2600k RAM: Corsair Vengeance 16GB CL9 1600MHz Grafik: GTX 570 CPU Kylare: CM Hyper 212 Plus Moderkort: ASUS P8P67 Pro B3.1 Chassi: CM HAF 912 Plus

Permalänk
Medlem
Skrivet av hinkik:

Jag prövar att buda 2000kr

Modigt

Med eller utan vattenblock?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

CPU: i7 2600k RAM: Corsair Vengeance 16GB CL9 1600MHz Grafik: GTX 570 CPU Kylare: CM Hyper 212 Plus Moderkort: ASUS P8P67 Pro B3.1 Chassi: CM HAF 912 Plus

Permalänk
Medlem

@Broder Truck: bjuder 2100 kr plus frakt utan vattenblocket.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hinkik:
Skrivet av PsyCor:

@Broder Truck: bjuder 2100 kr plus frakt utan vattenblocket.

Och leder gör PsyCor!

Permalänk

Bjuder 2400kr+frakt inkl. vattenblock. Jag kan montera det själv

Finns det kvitto?

Visa signatur

7600x | 32GB | RTX 2060S | PSU 750W

Permalänk
Medlem
Skrivet av kdk_warhead:

Bjuder 2400kr+frakt inkl. vattenblock. Jag kan montera det själv

Finns det kvitto?

Jag vill ha en "mellanskillnad" om åtminstone 400:- på grafikkortet löst vs. med vattenblock+backplate, då jag anser det vara värt som lägst 400.

Jag fick förfrågan via mail om att även undersöka coil whine under olika benchmarkprogram, och det kan man väl ha en diskussion i sig om - om det bara hörs under extrem press, vilket inte sker i spelande osv, är det då ett problem - men visst, jag skall göra detta. Dock händer det om tidigast imorgon söndag.

Permalänk
Medlem

Bjuder 500kr för vattenblocket o backplate.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broder Truck:

Jag vill ha en "mellanskillnad" om åtminstone 400:- på grafikkortet löst vs. med vattenblock+backplate, då jag anser det vara värt som lägst 400.

Jag fick förfrågan via mail om att även undersöka coil whine under olika benchmarkprogram, och det kan man väl ha en diskussion i sig om - om det bara hörs under extrem press, vilket inte sker i spelande osv, är det då ett problem - men visst, jag skall göra detta. Dock händer det om tidigast imorgon söndag.

För min del iaf så gör potentiell coilwhine vid extrem press i.e. Furmark etc ingenting

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brolin90:

Bjuder 500kr för vattenblocket o backplate.

Och då gör jag som så att jag släpper blocket med backplate till dig. Jag skickar PM.

Permalänk

Bjuder 2150kr kr ink. frakt för enbart kortet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rhythm_86:

Bjuder 2150kr kr ink. frakt för enbart kortet.

Psycor har redan budat 2100 plus frakt så du får göra lite bättre ifrån dig än så Jag stänger budgivningen ikväll kl 20 som senast.

Permalänk
Medlem

2200 utan vattenblock o backplate

Visa signatur

Intel Core i9 9900K 4.6ghz, Gigabyte RTX 2080 Ti 11GB GAMING OC,
ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING Samsung 970 EVO Plus 1TB, Fractal Design Define R6 Gunmetal, Corsair RM1000x, Corsair 32GB DDR4 3200MHz, Noctua NH-D15, Asus Xonar Essence STX II Acer Predator XB271HU, Logitech G Pro Wireless, CM Storm Quickfire TK, Logitech C920, Sennheiser GSP670

Permalänk
Medlem

2400 + frakt (inget vattenblock)

Visa signatur

i7 6700k @ 4.6 GHz | 16GB DDR4 3866Mhz Trident-Z | ASUS 1080 Ti @ 2050MHz | ASUS z170-Deluxe | Samsung PRO 256 GB | Acer x34a 100hz G-Sync

Permalänk
Medlem
Skrivet av PsyCor:

@Broder Truck: bjuder 2100 kr plus frakt utan vattenblocket.

Skrivet av Rhythm_86:

Bjuder 2150kr kr ink. frakt för enbart kortet.

Skrivet av Epicness:

2200 utan vattenblock o backplate

Skrivet av flwsterB:

2400 + frakt (inget vattenblock)

Och om ingen avser buda över flwsterB's ordentliga bud så har vi en vinnare, avvaktar ett par timmar till.

Permalänk
Medlem

@Broder Truck:
2500 riksdaler.

Permalänk
Medlem

Sålt till PsyCor, smidig affär!