Permalänk
Medlem

Asus Swift PG278Q

Hello folks,

Skärmen har stått oanvänd alldeles för länge, tänkte lika bra och bli av med den. Funkar ypperligt och har inga sjukdomar som just denna skärm är känd för. Specifikationerna kan ni se här (prisjakt).

Jag är inte den första ägaren utan köptes från en annan Sweclockare, fysiskt kvitto och original kartong finns så att skicka är en möjlighet. Skärmen köptes ifrån Mediamarkt den 5 februari i år.

Kom med bud så får vi se vart vi hamnar, frakt tillkommer om det ska skickas. Skärmen finns i Sunne men åker titt som tätt till Karlstad så att det är bara och höra av dig om ni är i trakten.

Endast Swish, bank eller kontant som betalning, inte intresserad av några byten.

Affär mellan fyra ögon prioriteras före allt annat.

Mobil: 070-0109060 (Helst SMS)
Ha det gött!
Vincent

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vad hade du tänkt för pris?

Visa signatur

10700K | NVIDIA RTX 3080

Permalänk

3000KR

Visa signatur

Super Mario? Ja det gör han

I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers.

Permalänk
Medlem

Börjar väl med ett bud på 4000:- (med frakt)

Visa signatur

Star Citizen ❤

Permalänk
Medlem
Skrivet av kwame:

Vad hade du tänkt för pris?

Minimibeloppet jag hade tänkt mig var 4000kr, allt över det är bara plus

Skrivet av Tomika:

Börjar väl med ett bud på 4000:- (med frakt)

Noterad!

Permalänk
Medlem

Skumt. Står nån sämre LG i bakgrunden som verkar användas. Men inte denna fina och dyra skärm från ASUS. hmm

Permalänk
Medlem

@WEBRUNNER:

Haha you caught me!

LG skärmen är min sekundära, har en annan asus skärm precis bakom Swiften (fortfarande dock sämre). Jag är ett stort fan av Star Citizen, då spelet har mestadels mörka omgivningar så var det ett misstag av mig att skaffa en TN skärm. Trodde det skullen ändå "gå bra" då det är ju en super hypad swift skärm

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

När ska du till Karlstad nästa gång?
Och btw, du är inte intresserad av en "Dell u2515h"? http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2940400

Tänkte att vi isf kunde göra ett byte och du får även pengar emellan. Kanske är bättre än din andra Asusskärm? IPS-panel med 2560x1440 upplösning.

Visa signatur

10700K | NVIDIA RTX 3080

Permalänk
Medlem

@kwame:

Kommer nog åka till karlstad någon gång på en vardag antingen nästa vecka eller veckan därpå.

Tills vidare använder jag mina två skärmar men tack ändå

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vinzient:

@kwame:

Kommer nog åka till karlstad någon gång på en vardag antingen nästa vecka eller veckan därpå.

Tills vidare använder jag mina två skärmar men tack ändå

Mm okej, du är inte det minsta intresserad av min skärm? Skulle kunna ge runt 2500 emellan

Visa signatur

10700K | NVIDIA RTX 3080

Permalänk
Medlem

@kwame:

Jag avstår men tack

Permalänk
Medlem

Datorskärm är såld!