Webhallen svarar inte

Permalänk

Skönt att det verkar lösa sig, men tråkigt att man alltid ska behöva vara krånglig för att få sin vilja igenom hos Webhallen.

Att de inte har koll på sina kundtjänstsystem är ju bara fånigt.

Visa signatur

Intel i5-4670K, 4,4 GHz || DeepCool Maelstrom 120 || ASUS Z87I-PRO || MSI GTX 980 Ti Gaming 6G || Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 2x4GB || Samsung SSD 850 EVO 240 GB || EVGA Supernova G2 850 W || Fractal Design Define R5 White

Permalänk
Medlem
Skrivet av SoVeryIndie:

Skönt att det verkar lösa sig, men tråkigt att man alltid ska behöva vara krånglig för att få sin vilja igenom hos Webhallen.

Att de inte har koll på sina kundtjänstsystem är ju bara fånigt.

Ja hoppas det går bättre i pm här än vad det gjorde i affären/mailen.

Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT Phantom Special Edition Red Stripes & I5 4670k 4.4ghz & Noctua D14 & Asus Z87-A ATX & Samsung 840 EVO 250GB & Sapphire R9 390X & OCZ FATAL1TY - 750 W & W10 PRO 64x & R.A.T 7 & Saitek Cyborg
LOL (WEST) Norowner!!! inte den bästa men inte den sämsta heller!

Permalänk
Skrivet av norowner:

Ja hoppas det går bättre i pm här än vad det gjorde i affären/mailen.

Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Och det är ju ganska absurt bara det.

Visa signatur

Intel i5-4670K, 4,4 GHz || DeepCool Maelstrom 120 || ASUS Z87I-PRO || MSI GTX 980 Ti Gaming 6G || Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 2x4GB || Samsung SSD 850 EVO 240 GB || EVGA Supernova G2 850 W || Fractal Design Define R5 White

Permalänk
Medlem

@SoVeryIndie: sorgligt och absurt samtidigt.. en konsument ska inte genomgå detta...

Visa signatur

NZXT Phantom Special Edition Red Stripes & I5 4670k 4.4ghz & Noctua D14 & Asus Z87-A ATX & Samsung 840 EVO 250GB & Sapphire R9 390X & OCZ FATAL1TY - 750 W & W10 PRO 64x & R.A.T 7 & Saitek Cyborg
LOL (WEST) Norowner!!! inte den bästa men inte den sämsta heller!

Permalänk
Medlem

Tack alla för hjälpen! Vi kom överens på pm och vi löste det. Mvh

Visa signatur

NZXT Phantom Special Edition Red Stripes & I5 4670k 4.4ghz & Noctua D14 & Asus Z87-A ATX & Samsung 840 EVO 250GB & Sapphire R9 390X & OCZ FATAL1TY - 750 W & W10 PRO 64x & R.A.T 7 & Saitek Cyborg
LOL (WEST) Norowner!!! inte den bästa men inte den sämsta heller!

Permalänk
Medlem

Jag har också varit med om att Webhallen inte svarat. Returnerade en DVD för ett par månader sedan men enligt Webhallen kom den aldrig fram. Jag betalade ändå fakturan eftersom jag inte ville ha något trassel med det. Sen fick jag aldrig mer något svar. Kontaktade posten angående försändelsen, men eftersom det var med FRISVAR (Klass 1) kunde de inte undersöka saken vidare. Tråkigt eftersom jag aldrig fick svar på om de verkligen hade kollat med returavdelningen.

EDIT: Be alltid om en retursedel är min råd till alla som ska returnera något.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X, ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero, 32GB Corsair Vengeance LP 3200MHz, Gigabyte Radeon RX 5600 XT, Fractal Design Define C, Sesonic FOCUS PX 650W.

Permalänk
Medlem
Skrivet av saturday_sun:

Jag har också varit med om att Webhallen inte svarat. Returnerade en DVD för ett par månader sedan men enligt Webhallen kom den aldrig fram. Jag betalade ändå fakturan eftersom jag inte ville ha något trassel med det. Sen fick jag aldrig mer något svar. Kontaktade posten angående försändelsen, men eftersom det var med FRISVAR (Klass 1) kunde de inte undersöka saken vidare. Tråkigt eftersom jag aldrig fick svar på om de verkligen hade kollat med returavdelningen.

Tyvärr är det så! men denna här på sweclockers verkar vara klok och vet vad han gör, borde vara mer av honom och mindre av dem som jag träffa. Synd det som hänt dig. Känner igen mig där enormt mycket.

Mvh

Visa signatur

NZXT Phantom Special Edition Red Stripes & I5 4670k 4.4ghz & Noctua D14 & Asus Z87-A ATX & Samsung 840 EVO 250GB & Sapphire R9 390X & OCZ FATAL1TY - 750 W & W10 PRO 64x & R.A.T 7 & Saitek Cyborg
LOL (WEST) Norowner!!! inte den bästa men inte den sämsta heller!