Black Friday 2015 – Tips, butiker och erbjudanden

Permalänk
Medlem

Är det någon mer än jag som inte kommer åt DustinHome.se??

Visa signatur

AMD 5800X3D | PowerColor 7900 XT MBA | 32 GB DDR4 2666 MHz | Windows 10 Pro (64-bit)

Permalänk
Skrivet av Cable:

Någon som hittat någon trevlig TV?

Komplett har några stycken om de är något att ha är upp till dig

Permalänk
Medlem
Skrivet av erssn:

Kostade den på inet för 3 veckor sen.

Visa signatur

=)

Permalänk
Medlem

Shit vilken hysteri, alla sidor nere typ.. Komplett funkar för mig och Alina.. men thats it (och inet, men de verkar inte köra BF)

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Permalänk

Kompletts servrar ballade ur så mycket att timern har börjat om igen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eronki:

Är det någon mer än jag som inte kommer åt DustinHome.se??

får 502

Permalänk
Medlem
Skrivet av toobiasf:

Webhallen för 6590 :-

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Eronki:

Är det någon mer än jag som inte kommer åt DustinHome.se??

Dustinhome.se och dustin.se fungerar inte.
Bad gateway..

Permalänk
Skrivet av aquilla:

ingen som sett några billiga SSDs? har letat lite men inte hittat nåt fantastiskt. Jag är sugen på att uppgradera lagringsdisken

Säg gärna ifrån om du hittar något, min systemdisk verkar vara på väg att gå hädan

Skrivet av raoul_duke:

Bara jag som sitter och F5:ar Inet, komplett, elgiganten mm.

Säkert fler, och tillsammans gör ni läget ännu värre än det var

Skrivet av KKay:

Rätt ballt att Sweclockers servrar klarar trycket galant

Skickades från m.sweclockers.com

Säkert inte så många som sitter och spammar F5 på Sweclockers...

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

Permalänk
Medlem
Skrivet av erssn:

Plockade just en på Proshop för 699:-

Permalänk
Medlem

WTF alla är ju nästan nere xD komplett,inet,dustin,siba mf.

Permalänk
Medlem

Hehe även Prisjakt är mer eller mindre nere.

Permalänk
Medlem

Herregud vilket klusterfuck misslyckande. Alla sidorna har verkligen krashat och här har man suttit uppe och väntat i onödan.
Bara hunnit upp i 15k än men kan inte slutföra ordrarna då hela ordersystemen verkar ha brytit ihop också.

Permalänk
Medlem

FUNKA DÅ

Permalänk
Skrivet av saigon:

Om nån springer på nåt bättre erbjudande på Xbox så kan ni ju ropa till här

Bättre än? CDON har någon xbox one + fifa combo, 2600 tror jag det var. Har inte uppe sidan nu.

Permalänk
Medlem

Är på jakt efter en 24" för så bra pris som möjligt, även ett par 2.1 högtalare till datorn, tips?

Permalänk
Medlem
Skrivet av HTprof:

Är på jakt efter en 24" för så bra pris som möjligt, även ett par 2.1 högtalare till datorn, tips?

https://www.komplett.se/product/829372/datorutrustning/bildsk...

Permalänk
Medlem

Webhallen ROCKS!!!

Permalänk
Medlem

haha helt underbart, jag som gick och vilade en stund för att vara på att fina erbjudanden på stört

Permalänk
Medlem

CDON släpper tydligen deals varje timme framåt..

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem

Jag letar efter en 3.5mm förlängningskabel, någon som hittat en bra deal på dom?

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Medlem
Skrivet av ylledjur:

Plockade just en på Proshop för 699:-

Slut

Permalänk

Jag kommer inte till rätt sida. Går det att köpa den nu? Vet nån vad som gäller?

Visa signatur

i7-6700K | ASUS Z170 Pro Gaming | MSI GTX 1060 Gaming X 6GB | HyperX Fury 16GB | Sandisk Ultra II 960GB | BeQuiet Pure Rock | Fractal Design R5 | Corsair RM750x | Qpad Mk-50 | Qpad 8K | Dell 2412m

Permalänk

Produkt: Forza Motorsport 6 (Xbox One)
Länk: http://cdon.se/spel/forza_motorsport_6-31750543
Pris: 377kr

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av H3Nc3:

CDON släpper tydligen deals varje timme framåt..

Då får man hålla sig vaken med andra ord för att se alla erbjudanden xD

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Orfi:

Herregud vilket klusterfuck misslyckande. Alla sidorna har verkligen krashat och här har man suttit uppe och väntat i onödan.

Har man inte bättre belastning på sina system borde man seriöst skaffa det, bara pinsamt ju.

Har ju hänt många gånger förut, typ varenda gång det vankas storreor, så ingen kan väl vara överraskad direkt.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gaminggirl:

Säkert inte så många som sitter och spammar F5 på Sweclockers...

Nog tror jag att Sweclockers har märkt av en ökning i trafiken Folk spammar ju tråden.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chippen2188:

Inet har väl inte hoppat på BF-tåget lika hårt som många andra? Har för mig att det var samma sak förra året och att dom körde under fredagen på några varor men inte alls så mycket som alla andra

Bra fråga...dom hade en ganska fet rea under påsken, så jag tror ganska hårt på inet fortfarande.

Är det någon som vet om inet kör en speciell url för just black friday?

Visa signatur

Nytt hela tiden