Permalänk
Medlem

Vilket skämt haha.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Tycker vapnet i sig är roligt att använda. Men det är på tok för starkt. Sedan att halva spelet är trasigt nu är ju en annan sak. Går att skjuta i freeze time, byta loadout midgame så kan man köpa den för 700 istället. Run and gun är allt man gör med den och det väldigt lätt att döda med den.

Hoppas de fixar till det på ett bra sätt då jag tycker den är rolig. Men så dom den är nu då är den för stark.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem

Najs med en awp i pistolformat.. Nej, denna kommer bli nerfad som fan inom 24h garanterat.

Visa signatur

Dator 1: | i9 9900k | MSI RTX 4080 Ventus 3x OC | ASUS ROG STRIX Z390-F Gaming | Corsair LPX DDR4 32 GB 3200Mhz | FD define S | Samsung 850 EVO 1TB | Samsung 980 NVMe M.2 1TB | Noctua NH-U12S | Corsair RM750x 750W | Windows 11
Skärm 1: ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q 1440p @ 165Hz/IPS/G-Sync
Skärm 2: ASUS 27" TUF VG27AQ1A 1440p @ 170Hz/IPS/G-Sync/HDR

Permalänk
Medlem

Testade pistolen lite snabbt nu i casual och fick 42 kills med bara revolvern, det var som vilda västern. Alla körde bara med revolvern. Fixa för fan!

Gör ju inte saken bättre att pistolen är typ buggad så håller man in höger musknapp så kan du hålla laddningen och bara trycka vänster när du vill skjuta ist för at du måste ladda skottet först.

RIP [*]

Permalänk
Medlem

Helt brutet.

Dessutom kan man "bugga" den genom att hålla inne höger och i slutet på animationen av det skottet klicka vänster, utan att skjuta, så "laddar" man den och kan dra ett insta vänster skott.

Also, tabbar man ut och in kan man se genom smokes och har hört att man kan använda högerklick för att skjuta medans man deffar.

Visa signatur

"Ah vi kör mest omkring i vår bil å så." - Polisen, den så kallade tredje statsmakten. (Varan-TV)

Permalänk
Medlem
Skrivet av superapan:

Jag förstår inte frågan? "Bu"? "Bä"? Vad menas?

Bu/bä är inte samma sak som yay/nay. "Bu eller bä" betyder "varken eller". Frågan eller omröstningen är totalt goddag yxskaft.

Kan jag motivera ordvalen med att jag inte hade sovit på ett dygn? Jag insåg efter att jag skrivit tråden att bu och bä var ett riktigt uselt ordval, men insåg snabbt att pollen inte spelar skitstor roll ändå då de antagligen lär nerfa revolvern snart. Men tror de flesta känner att bu har en mer negativ klang än bä. Det är i alla fall vad jag intalar mig för att kunna sova om natten efter att ha skrivit världens absolut mest diffusa enkät. Jag är en dålig människa som inte ens en mor kan älska. Förlåt :'(

P.S. Allt detta är skrivet med glimten i ögat.

Visa signatur

Intel i5 13600K- RTX 3060 - 32 GB Corsair Vengeance 3000 MHz DDR4

Permalänk
Medlem

Körde precis revolver only med hela laget. Fick 25 frags dog 12 gånger lol. Nerf plis.

Visa signatur

CPU AMD 3900X GPU Zotac RTX 3080 12GB
Moderkort Asus x570-E Gaming Nätagg Corsair RM850x
Minne Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB Kylning Corsair Hydro H115i PRO
Chassi Corsair Obsidian 500D SE Skärm Samsung Odyssey G9 NEO
SSD Samsung 970 1TB HDD Western Digital Blue 2TB Laptop Dell XPS 13 9300 i7

Permalänk

Den är extremt OP !
Har kört några games nu med den och slutade med 70+ score..

Permalänk

@SwedenVirre:

Mer CS:GO Musik snälla !
Dom förra du gjorde var ju awesome haha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Testade pistolen lite snabbt nu i casual och fick 42 kills med bara revolvern, det var som vilda västern. Alla körde bara med revolvern. Fixa för fan!

Gör ju inte saken bättre att pistolen är typ buggad så håller man in höger musknapp så kan du hålla laddningen och bara trycka vänster när du vill skjuta ist för at du måste ladda skottet först.

RIP [*]

Skrivet av Läkarn:

Helt brutet.

Dessutom kan man "bugga" den genom att hålla inne höger och i slutet på animationen av det skottet klicka vänster, utan att skjuta, så "laddar" man den och kan dra ett insta vänster skott.

Also, tabbar man ut och in kan man se genom smokes och har hört att man kan använda högerklick för att skjuta medans man deffar.

Den fungerar som vilken modern revolver som helst.

Det dom vill få till är att du först kan spänna upp hanen genom att hålla inne "mouse 2" och klicka på "mouse 1", för att sen fälla hanen genom att klicka på "mouse 1" igen när du vill fyra av skottet.

Använder du bara "mouse 1" så både spänner du och släpper hanen i ett moment (Double Action).

Permalänk
Medlem

1.5. Det var fan bättre förr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av seal33:

Den fungerar som vilken modern revolver som helst.

Det dom vill få till är att du först kan spänna upp hanen genom att hålla inne "mouse 2" och klicka på "mouse 1", för att sen fälla hanen genom att klicka på "mouse 1" igen när du vill fyra av skottet.

Använder du bara "mouse 1" så både spänner du och släpper hanen i ett moment (Double Action).

Spelar ingen roll hur de försöker få det att funka, så det funkar idag är helt kasst. Provade nyss också att tabba ut och in igen vid en smoke och man ser igenom, fuck this shit ska inte ens starta spelet tills de har fixat allt.

Redigerat enl § 1. // MOD
Permalänk
Medlem

Hela tråden måste vara ett dåligt skämt, de som tycker om uppdateringen bör gå över till COD eller BF.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem

jaha då var det dags att sluta lira CS:GO alltså

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem

Blev jävligt besviken på spelet då jag två gånger på raken tar ner en awp mid från t-spawn med revolvern.. väntar på nerf innan det blir mer comp

Visa signatur

-Citera för svar-

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Spelar ingen roll hur de försöker få det att funka, så det funkar idag är helt ***. Provade nyss också att tabba ut och in igen vid en smoke och man ser igenom, fuck this shit ska inte ens starta spelet tills de har fixat allt.

Jag tänkte att jag skulle försöka svara, men jag har inget vettigt svar på *** och "fuck this shit".
Vi låter det vara.

Redigerat enl § 1 // MOD
Permalänk
Medlem

@Fire_Ice: Tror inte det, genomsnittliga nivån på spelare är mellan toapapper och hundskit så dessa personer uppskattar nog det här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av seal33:

Jag tänkte att jag skulle försöka svara, men jag har inget vettigt svar på *** och "fuck this shit".
Vi låter det vara.

Asså du kan inte seriöst försöka försvara revolvern som kom i uppdateringen idag. Så som den är idag är helt oacceptabelt, det ska inte ens kunna gå igenom tester.

Det borde vara ganska lätt att svara på det jag skrev då det är ganska lätt att förstå vad jag menar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av seal33:

Den fungerar som vilken modern revolver som helst.

Det dom vill få till är att du först kan spänna upp hanen genom att hålla inne "mouse 2" och klicka på "mouse 1", för att sen fälla hanen genom att klicka på "mouse 1" igen när du vill fyra av skottet.

Använder du bara "mouse 1" så både spänner du och släpper hanen i ett moment (Double Action).

Ja, absolut. Där av bugg inom citationstecken.
Det kanske är medvetet implementerat men det gör det inte mindre brutet. Funktionen, som istället kanske ska kalla det då, nullifierar ju i stort funktionen av att någonsin använda vänster. Verkligheten är inte alltid applicerbar i spelens värld.

Visa signatur

"Ah vi kör mest omkring i vår bil å så." - Polisen, den så kallade tredje statsmakten. (Varan-TV)

Permalänk
Medlem

Att avbryta vänsterklicken med högerklick och sen högerklick igen fungerar absolut inte för mig. går inte att avbryta den alls. antingen skjut eller eller mantla tillbaka

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.

Permalänk
Medlem

Vilar tills de fixat pickan eller slutar. Så känns det efter en förlustmatch just nu.

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk

Jag tycker den var jäkligt skoj. Pangade på som bara den.
Risken är ju att den blir nerfad dock. Behövs väl kanske

Permalänk

Man kan, som det är nu, högerskjuta när man är i spawn innan rundan börjar. Saker lär ju fixas

Permalänk
Medlem

Spelar ju ingen roll hur pistol rundan slutar, alla kan köpa awp pistol med full armor andra rundan, sen bara köra med det vapnet hela matchen, bara att ha kul så länge det varar

Visa signatur

Moderkort: ROG STRIX Z390-F GAMING | CPU: i7 8700k 4.5GHZ | RAM-minnen: 32GB DDR4 | GPU: MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11GB | Nätagg: Corsair 650w | HDD: 4.4 TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lippen:

Spelar ju ingen roll hur pistol rundan slutar, alla kan köpa awp pistol med full armor andra rundan, sen bara köra med det vapnet hela matchen, bara att ha kul så länge det varar

Man vågar inte köpa något annat, det är R8 och AWP som gäller.

Permalänk
Medlem

Vilket jävla skämt asså. Lär inte bli ett piss mer cs innan denna är nerfad!!

Permalänk
Medlem

Måste vara typ det mest obalanserade skiten en utvecklare har lagt till i ett spel någonsin. Iaf av de stora spelen.

Visa signatur

AW3423DW QD-OLED - Ryzen 5800x - MSI Gaming Trio X 3090 - 64GB 3600@cl16 - Samsung 980 Pro 2TB/WD Black SN850 2TB

Permalänk

Den är rolig nu i början men efter ett tag kommer det bli tråkigt att den är så op. Så det måste, och kommer säkert, fixas.

Permalänk
Medlem

Den behöver verkligen ändras, alla köper skiten varje runda i MM

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad

Permalänk
Medlem

Jag testade nu och tänkte att så illa kan det väl inte vara. Jag insåg rätt snabbt att det kan vara exakt så illa. Jag har spelat många spel där det anses att saker är OP, men detta tar fan priset. Och i ett så välrespekterat spel som CS också? Jävla idioter.

Man kunde väl hoppas att detta var ett fånigt trollande ifrån deras sida men då hade det varit fixat till nu. Jag finner inga ord.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.