Corsair Bulldog och Lapdog närmar sig lansering

Permalänk
Melding Plague

Corsair Bulldog och Lapdog närmar sig lansering

Efter ytterligare finpolering visar Corsair upp färdiga versioner av vardagsrumschassit Bulldog och sofftangentbordet Lapdog på årets CES-mässa, med löften om lansering under våren.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Har behövt en lapdog liknande sak jätte länge nu! Har vart tvungen o sitta jätte krumt i min soffa. Kanske blir att man köper en sådan

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600x, 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz, ASUS Prime B350-PLUS, ASUS RX5700

Permalänk
Medlem

Tycker att den påminner om gamla Couchmaster

Visa signatur

Desktop: Corsair Carbide 400C | 3770K@4.4GHz | RX 6700 XT | 32GB DDR3 | RM750X | P8Z77-V Deluxe | 860 EVO 1TB
HTPC/Server: FD Array R2 | Intel i5-650 | Zotac 1156 mini-ITX H55 | 8GB DDR3 | 5st WD RED 3TB RAID 5

Permalänk
Avstängd

det tangentbordet ser ut som något som blivit över från 80-90 talet

Permalänk
Medlem
Skrivet av WhiteOnyx:

det tangentbordet ser ut som något som blivit över från 80-90 talet

Ser ut som ett vanligt Corsair K70 tycker jag. Hade gärna vetat vad du hade för tangentbord på 90-talet...

Visa signatur

Desktop - Intel i7 6700K | Asus Z170-A | 32 GB Corsair DDR4 | RX 6700 XT w/ Arch Linux
Laptop - Thinkpad X1 Carbon Gen. 4 w/ Arch Linux
NAS - Ryzen Pro 3400G @ 35W | 64GB ECC | 32 TB HDD w/ TrueNAS Core

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpiritual:

Ser ut som ett vanligt Corsair K70 tycker jag. Hade gärna vetat vad du hade för tangentbord på 90-talet...

Tror WhiteOnyx tänkte på Couchmasters tangentbord i Flukkes inlägg

Permalänk

Tyckte Lapdog såg rent för jävlig ut!
Köper hellre en Couch Master alla dagar i veckan.

Visa signatur

MSI GS60 Ghost Pro. I love laptops!

Permalänk
Inaktiv

Fick Phantom-vibbar av caset