Permalänk
Medlem

GTX 670 DirectCU2 4GB

tjenare, har ett graffe kort som jag inte använder längre då jag har införskaffat ett nytt. kylpastan är bytt och kortert är rengjort och fräsht utan damm o annat.

slutar auktionen på söndag kl 18.

ps. har ni ett mitx moderkort som kan ta ett haswell cpu så byter jag gärna den!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

~Some wise words and yada yada yada~

Permalänk
Medlem

Hej
Budar 500kr + upphämtning.

Permalänk
Medlem

Du har pm

Permalänk
Medlem

700 och upphämtning

Permalänk
Medlem

noterat!

Skrivet av bosse08:

700 och upphämtning

Visa signatur

~Some wise words and yada yada yada~

Permalänk
Medlem

Du har just nu högsta budet på 750kr.

Skrivet av xSWEDEx:

Du har pm

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

~Some wise words and yada yada yada~

Permalänk
Medlem
Skrivet av hstaiyou:

Du har just nu högsta budet på 750kr.

Skickades från m.sweclockers.com

Ett varningstecken på den här killen. Oseriös, slänger på luren..

PM jag skickade som du citerar mig på var kl 15.00 igår på 700 kr. Vidare på kontakt senare via sms ber du om 800 kr vilket jag tackar nej till. Skickar sms idag att jag kan gå halva vägen och hämtar samt swishar. Ringer upp och säger att jag kan åka nu men då har du ej tid & säger att jag ska ringa senare vilket jag säger att jag ska åka och hämta sambon nu vilket du slänger på luren.

Permalänk
Medlem

jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, du skickar igår om 700kr för hämta på en gång och jag sa att för 800kr kan du hämta den men du tackade nej, du skickar sedan idag att för 750kr så kommer du o hämtar den på en gång. jag svarade med att jag var upptagen just då och om du inte kan återkomma en timme senare med att hämta den så får jag vänta till kl 18 då det är den tiden som jag skrev. kan inte servera allting på silverfat åt dig gubben lilla.

Skrivet av xSWEDEx:

Ett varningstecken på den här killen. Oseriös, slänger på luren..

PM jag skickade som du citerar mig på var kl 15.00 igår på 700 kr. Vidare på kontakt senare via sms ber du om 800 kr vilket jag tackar nej till. Skickar sms idag att jag kan gå halva vägen och hämtar samt swishar. Ringer upp och säger att jag kan åka nu men då har du ej tid & säger att jag ska ringa senare vilket jag säger att jag ska åka och hämta sambon nu vilket du slänger på luren.

Visa signatur

~Some wise words and yada yada yada~

Permalänk
Medlem

510 + frakt

Permalänk
Medlem

tack @bosse08 för köpet! hoppas man kan nämna dig som referens i framtiden!

Visa signatur

~Some wise words and yada yada yada~