Ersättare till mina GigaWorks T3 högtalare.

Permalänk
Medlem

Ersättare till mina GigaWorks T3 högtalare.

Tjenare,

Jag har under en längre tid fått problem med min volym kontroll till GigaWorks T3 modellen, volymen hoppar upp och ner som den själv vill. Och ja, jag har googlat mig till problemet och det är tydligen ett vanligt problem. Jag fixade dock "raggar" lösningen till problemet men nu har det kommit tillbaka..

Det är utan tvekan det bästa 2:1 systemet jag haft och vill egentligen inte byta ut dem. Men nu efter 5-6 års konstant vrålande från dem så är det dags att byta ut dem tyvärr.

Så det jag behöver hjälp med är att hitta något nytt som presterar minst lika bra som dessa gör.
Ett 2:1 set vill jag ha.

Tack på förhand!

Permalänk
Skrivet av Dezin:

Tjenare,

Jag har under en längre tid fått problem med min volym kontroll till GigaWorks T3 modellen, volymen hoppar upp och ner som den själv vill. Och ja, jag har googlat mig till problemet och det är tydligen ett vanligt problem. Jag fixade dock "raggar" lösningen till problemet men nu har det kommit tillbaka..

Det är utan tvekan det bästa 2:1 systemet jag haft och vill egentligen inte byta ut dem. Men nu efter 5-6 års konstant vrålande från dem så är det dags att byta ut dem tyvärr.

Så det jag behöver hjälp med är att hitta något nytt som presterar minst lika bra som dessa gör.
Ett 2:1 set vill jag ha.

Tack på förhand!

https://www.netonnet.se/art/dator/hogtalarekommunikation/hogt... tips runt 500kr

använder sådana idag. presterar vet inte riktigt hur bra dock.
lagom bas, båda talarna är trä sladden från woofer till dator kan vara något kort beroende hur det står.

Visa signatur

cm HAF 922|x6 1090t @3.7ghz|noctua NH-C12P SE14|8gb xms3 1600 cl9|asus M4A89TD pro|HIS 7970|240gb SSD|samsung 840 500gb avlastar C:\|2x2tb till annat|HX 750watt|AOC U2868PQU|TTbord MX svart mus mx518. MammaPappaLådda overkill :D >>>P8H77-I> i5 3450-S @2.8>XMS3 8gb>HIS 7850 2gb<overkill.>CX430watt>noctua NH-L9i>intel 320 80gb>Bitfenix liten.