Permalänk
Medlem

Fläktar, NAS & DAC

Hallu,

Har följande till salu:

8 stycken Noctua NF-F12, perfekta radiatorfläktar för 120mm rads.

1 av de 8 har som synes på bild pajat i ramen/monteringshålet på ena sidan då han jag fick den fläkten av antagligen dragit åt en skruv för hårt vid montering. Det syns på den fläkten som lutar mot resten av fläktarna på bilden.

75:- styck eller bud, däremot säljer jag som kanske är förståeligt så många som möjligt till samma köpare.

HRT Music Streamer II 2012 edition. Jättefin DAC som lirat hur bra som helst. USB-kabel medföljer.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=1190861

500:- eller bud.

ZyXel NSA325v2. NAS som fungerar superfint, använd några timmar. Hade en tidigare som pajade och då fick jag den här på garantin. Bara provkörd och sett så att lirar.

250:- eller bud.

Allt finns i Stockholm, Hammarby. Frakt går att ordna förutsatt att köparen står för frakten.

Swish eller cash är att föredra som betalningsmedel.

Tack & hej

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bud: Noctua NF-F12 400kr för alla. Hämtas beroende på vart i Sthlm.

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk

@Santrik:
3 fläktar + NAS börjar på 500:- upphämtning. Var finns grejerna förresten?

Permalänk
Medlem

Jag kan också vara intresserad av ett par fläktar.

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka...

1: AM4 3600X, RTX 4060 OC, X570-I, 32GB 3200MHz, SF450, 34”
2: AM4 3600, RTX 3070 OC, B550-I, 16GB 3600MHz, SF750, 34”
3: AM4 3600, RTX 3070 OC, B550-I, 16GB 3200MHz, SF600, 34”

Permalänk
Medlem

@Brainsplitter
Det är 50:- stycket för fläkarna, är inte direkt beredd att gå ner så mycket, men tack för visar intresse!

@glennborg
Noterat. Stockholm, hammarby!

@cheddar_bob5
Lägg ett bud så får vi se

Permalänk
Medlem

@Santrik: Ajdå 500:- bjudet

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem

Är intresserad av två fläktar för 75kr/st med upphämtning!

Visa signatur

ASUS Rampage V Extreme, Intel Core i7-6900K, Corsair Vengeance 4x8GB 3200C17, Corsair 1000HX, ASUS RTX3080Ti STRIX OC, WD SN850 2TB SSD, Intel 730 256GB SSD x2 RAID-0

Permalänk

500kr plus frakt för fläktarna

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Administrativ avgift

5 fläktar = 375kr dvs 75kr st

så kan jag och @glennborg ta alla fläktar tillsammans Dock måste jag ha hela fläktar då det är till radiatorer.

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 | Vive Focus 3 | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Medlem

@andra94
@glennborg

Det låter överkomligt förutsatt att ingen budar över.

@Brainsplitter

Det budet blev överkört nu av andra94/glennborgs förslag däremot om du tar alla 8 för 600:- så får du dem för enkelhetens skull.

@joel.wedberg

Samma gäller dig, fast för dig skulle nog frakt tillkomma om din profils plats stämmer.

@Hamilton

Nu är det många som budar på fler fläktar än dig och de får således förtur till dem.

Tack allesammans för visat intresse!

Permalänk
Livsnjutare 😎

Kan du fixa lite fler / bättre bilder på DAC'en ?
Intresserad utav den och NAS'en.

Vad tror du frakten går på ?
NAS'en väger väl inga mängder då det är utan disk...

MVH

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

@Santrik: Haha inte mycket att förhandla om i så fall! Innan jag lägger det budet undrar jag om alla tillbehör finns med samt ålder på dessa.

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem

Bjuder 250 + frakt för nas!

Permalänk

600kr, följer till 700kr + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

700 + upphämtning samtliga fläktar
*edit: är det pwm varianten?

Permalänk
Medlem

Du har PM

Permalänk

275:- + frakt för NAS

Permalänk
Medlem

275kr och upphämtning för NAS så slipper du skicka. Kan komma förbi idag eller imorrn.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Eldorado - Noterat, du leder.
@joel.wedberg
@Brainsplitter
Yes det är PWM-varianten på allihopa. Dem är mellan 1-3 år gamla, allihopa har olika åldrar. Däremot har jag inga kvitton. De flesta är köpa i butik, webhallen och inet, förutom två som är köpta online på webhallen. Så jag har kvitto för två stycken kvar. Ang. kartonger så ser det inte särskilt ljust ut. Jag kanske har en av åtta kvar. Tillbehör till fläktarna är det också ont om då jag har använt mig själv utav förlängarna i mitt egna chassi. Det finns lite blandat med grejer då jag smacka ihop alla datortillbehör i en låda typ. 5 LNA-adaptrar samt gummiproppar för 5 fläktar finns för att fästa fläkten i chassit.

@Macrus Noterat. Du och andreas_dock som är intressanta nu.
@andreas_dock Nej, frakten bör inte bli mer än 70-100 pix tot för att skicka både NAS & DAC. Jag har också lådor och packmaterial så det ska inte vara några att få iväg dem säkert.

Permalänk
Medlem
Dold text

@andreas_dock här är bilderna på DAC:en.

Ha det fint.

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Santrik:

@andreas_dock här är bilderna på DAC:en.

Ha det fint.

Det inte bilderna...
Skickar ett PM.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

@andreas_dock

Det var ju väldigt konstigt att det inte gick att gömma bilderna i spoilern.

Jag hivar över dem till dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Santrik:

@Eldorado - Noterat, du leder.
@joel.wedberg
@jonnti
Yes det är PWM-varianten på allihopa. Dem är mellan 1-3 år gamla, allihopa har olika åldrar. Däremot har jag inga kvitton. De flesta är köpa i butik, webhallen och inet, förutom två som är köpta online på webhallen. Så jag har kvitto för två stycken kvar. Ang. kartonger så ser det inte särskilt ljust ut. Jag kanske har en av åtta kvar. Tillbehör till fläktarna är det också ont om då jag har använt mig själv utav förlängarna i mitt egna chassi. Det finns lite blandat med grejer då jag smacka ihop alla datortillbehör i en låda typ. 5 LNA-adaptrar samt gummiproppar för 5 fläktar finns för att fästa fläkten i chassit.

@Macrus Noterat. Du och andreas_dock som är intressanta nu.
@andreas_dock Nej, frakten bör inte bli mer än 70-100 pix tot för att skicka både NAS & DAC. Jag har också lådor och packmaterial så det ska inte vara några att få iväg dem säkert.

Ok, 300kr hämtar imorgon(Söndag).

Permalänk
Medlem

@macrus Klart. Det låter bra, taget.

@Eldorado Klart för dig, intresset för fläktarna verkar ha lagt sig och jag vill gärna avsluta allt så snabbt som möjligt.

Jag har dock ett problem. Imorgon söndag befinner jag mig på skolan typ hela dagen och är oanträffbar mellan 1000 och 1900 och säkert en bit in på kvällen så det blir väldigt svårt att bestämma ett möte vid en okej tid. Däremot är jag ledig idag fram till 15:30, så har ni tid idag och inte bor alltför långt bort från Hammarby Sjöstad så är ni välkomna fram tills 15:30.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Santrik:

@macrus Klart. Det låter bra, taget.

@Eldorado Klart för dig, intresset för fläktarna verkar ha lagt sig och jag vill gärna avsluta allt så snabbt som möjligt.

Jag har dock ett problem. Imorgon söndag befinner jag mig på skolan typ hela dagen och är oanträffbar mellan 1000 och 1900 och säkert en bit in på kvällen så det blir väldigt svårt att bestämma ett möte vid en okej tid. Däremot är jag ledig idag fram till 15:30, så har ni tid idag och inte bor alltför långt bort från Hammarby Sjöstad så är ni välkomna fram tills 15:30.

Det var synd, hade kunnat lite tidigare idag men nu är det tyvärr för sent.
Skulle måndagkväll fungera? Efter rusningtrafiken, runt 19 kanske? Kan höras efter du kommit hem från skolan imorgon om inte annat och se vad klockan är.

Kan swisha över 300kr redan nu så du vet att jag köper den, skicka över nummer i PM isåfall.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Santrik:

@andreas_dock

Det var ju väldigt konstigt att det inte gick att gömma bilderna i spoilern.

Jag hivar över dem till dig.

Inte spoilerns fel, du använder länk till albumet, du måste använda länken som pekar direkt på .jpg filen (https://i.imgur.com/OsElctH.jpg). Copy image location och öppna sidan i ny flik fungerar för att visa den direkt på imgur's sida.

Permalänk
Medlem

@kronwalled

Jaså, jag tyckte mig använda direktlänkarna till bilderna som visades uppe i högra hörnet på varje bild.

Tack du

Permalänk
Medlem

@Santrik Finns det några fläktar kvar?

Visa signatur

7800x3D | 7900 XTX | Custom loop | Samsung Neo G7 | Razer Deathadder Pro v3 | Razer Huntsman | Sennheiser HD 660S | Hifiman Arya Stealth | Denafrips Ares II | Drop THX AAA 789 | Macbook Pro 13" Retina för studier

Permalänk
Medlem

@Mexxll

Nej tyvärr. Alla är sålda. Har fler kvalitetsfläktar så jag ska upp med en ny annons snart igen!

Skickades från m.sweclockers.com