Rainbow 6 Siege patch 2.1

Permalänk
Medlem

Rainbow 6 Siege patch 2.1

Är det bara jag men efter senaste patchen igår/förrgår så har jag fått så sjukligt mycket disconnects att de börjar bli löjligt. Innan 2.1 så hade jag 0 dc's. Så trött på att mitt i en tok bra match så nä server error...

Permalänk
Medlem

@GSX8: nej jag har spelat ca 10 timmar efter patchen, 0 dissconnects. Se över routern.

Visa signatur

GAMING: CPU: i7 8086k / NZXT Kraken X72 @ 5Ghz MB: ASUS ROG Maximus X Hero GPU: ASUS RTX STRIX 2080 Ti OC Minne: G.Skill Ripjaws V DDR4 32GB 3200Mhz PSU: Corsair HX1000i SSD1: M2 Samsung 970 PRO 1TB SSD2: M2 Samsung 970 EVO 1TB Chassi: Phanteks EVOLV Styrdonen: ASUS ROG Strix Flare # Logitech G Pro Wireless Monitor: Asus ROG Swift PG279Q Sound: Steel Series Arctis Pro + Game DAC

WORKING: MacBook Pro 16 M1 MAX Styrdonen: Apple Magic Keyboard # Apple Magic Mouse 2 Monitor: Dell Ultrawide 49”

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gr8t:

@GSX8: nej jag har spelat ca 10 timmar efter patchen, 0 dissconnects. Se över routern.

rebootat och kollat att portar är öppna och allting visar grönt så fortsätter klia mig i skallen en stund till. DOCK så har de hänt mindre sedan tråden skapades och minskningen skedde även innan reboot av router å kontrollen. Så ja vetti fasiken va de kan va. Tack för svar ändå