Permalänk
Medlem

Onkyo TX-NR609/DAC

Hallu Swec,

Håller på och säljer av lite grejer allteftersom då jag är mitt uppe i en flytt.

Fann denna i garderoben:

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=826676

Fungerar fint, säljer den då jag införskaffade en 80-tals stereoförstärkare med ännu mera kraft och jag inte orkar hålla på med hemmabio och dra massa kablar och shit.

Enheten väger 11kg. Det som ingår är en Audysseymätmikrofon och fjärrkontroll. Fjärren har jag aldrig använt då det finns en välutvecklad app för både Android och iPhones för att styra receivern. Den har jag använt under dess livstid hos mig och dem fungerar förvånansvärt bra ihop.

700:- eller bud.

HRT MusicStreamer II 2012-edition
DAC som gör sitt jobb väl.
Finns inget volymreglage.
Allting sköts i OS.
Plug n Play.

http://www.webhallen.com/se-sv/ljud_och_bild/186121-hrt_music...

500:- eller bud.

Allt finns i Hammarby Sjöstad. Upphämtning prioriteras, vissa grejer går att skicka, som DAC:en i det här fallet. Receivern går också att skicka men kommer kosta en del. Köpare betalar eventuell frakt ovanpå produktens pris. Säljer till vem jag vill och avstår bud om jag inte tycker att dem uppnår ett okej pris för mig.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag köper Onkyo för 700kr!
Kan hämta idag. Jobbar mitt i City så kan lätt åka till dig direkt efter jobbet kl 17.

Har du någon möjlighet att kolla om den fortfarande fungerar med ljudet och inte har det vanliga problemet som Onkyo har med att ljudet slutar fungera?

Permalänk
Medlem

@Troberg

Det låter bra. Den fungerade på alla kanaler sist jag kikade förrförra nyåret. Men jag gör ett test när jag kommer hem.

Hur lång tid tar det dig att ta dig ut till Hammarby Sjöstad? Jag måste vara inne på söder 18:30 senast nämligen.

Permalänk
Medlem

Bjuder 750på onkyo , kan hämta efter 4 sålänge den fungerar som den ska. Skulle även kunna köpa hrt. Paket pris 1000?

Permalänk
Medlem

@Jives

Det låter bra, som sagt, den fungerade när jag avmonterade den i mån för min nygamla förstärkare. Men jag testar den så snabbt jag kommer hem och återkommer.

Ang. Paketpris så säger jag 1100:-.

Ha det fint.

Permalänk
Medlem

Ok. Återkommer. Men tar stärkaren för 750 idag om ingen budar över. Om så är fallet så kan jag eventuellt ta båda. Till din fördel

Permalänk
Medlem

Jag fick frakten till strax över 200 på schenker, men det verkar som om den måste lämnas på en terminal. Har du kartong kvar eller möjlighet att förpacka den väl och kan ta den till en terminal?

Jag bjuder i så fall 1000:- för receivern och betalar tillkommande frakt.

Permalänk
Medlem

@MickeBoy

Jag har möjlighet att ta med den till en terminal och förpacka den ordentligt med massa packmaterial jag har fått från komplett.

*edit: förtydligande svaret

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

900 upphämtning?

Permalänk
Medlem

@Jives isåfall får du matcha @MickeBoy pris för att det ska vara attraktivt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Santrik:

@Troberg

Det låter bra. Den fungerade på alla kanaler sist jag kikade förrförra nyåret. Men jag gör ett test när jag kommer hem.

Hur lång tid tar det dig att ta dig ut till Hammarby Sjöstad? Jag måste vara inne på söder 18:30 senast nämligen.

Jag är ute till 17.30 och kan hämta den då

Edit: Såg nu att folk bjudit över.
Hoppar i så fall då det inte längre är lika värt med tanke på problemen som de där har

Permalänk
Medlem
Skrivet av Santrik:

@MickeBoy

Jag har möjlighet att ta med den till en terminal och förpacka den ordentligt med massa packmaterial jag har fått från komplett.

*edit: förtydligande svaret

Skickades från m.sweclockers.com

Låter bra. Då inväntar jag bara ditt test också förstås för att se att det fortfarande fungerar.

Permalänk
Medlem

@Mickeboy
@Jives

Budet är nu 1100:- för upphämtning av en köpare som hörde av sig till min mobil. Den fungerar och är funktionstestad nu på alla kanaler och jag har kört en Factory Reset på den innan testet.

Permalänk
Medlem

Jag hoppar av nu! Lycka till!

Permalänk
Medlem

Jag kan tänka mig att bjuda mer om den andra också går via forumet.

Permalänk

@ MickeBoy 1100kr är mitt maxbud.

Visa signatur

i7 2600K @ 4.5ghz | Corsair H-80i cpukyl | G.Skill 16gb ddr3 1600mhz | Samsung Evo 120GB ssd | Corsair Force 3 120GB ssd| 640gb wd black | Asus 390 strix | Evga750w psu | Asus P8Z68 V-Pro Mobo | Haf 932 chassi |Funck 460 red TB | Steelseries Sensei raw mus | Sennheiser PC333D headset | Benq XL2420T @ 120Hz monitor+22 tum för temp / Teamspeak|

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Tack!
Då höjer jag till 1200.

Permalänk

Jag ger mig.
Ha det gott santrik.

Visa signatur

i7 2600K @ 4.5ghz | Corsair H-80i cpukyl | G.Skill 16gb ddr3 1600mhz | Samsung Evo 120GB ssd | Corsair Force 3 120GB ssd| 640gb wd black | Asus 390 strix | Evga750w psu | Asus P8Z68 V-Pro Mobo | Haf 932 chassi |Funck 460 red TB | Steelseries Sensei raw mus | Sennheiser PC333D headset | Benq XL2420T @ 120Hz monitor+22 tum för temp / Teamspeak|

Permalänk

hej 1300 kr hämtar när som

Visa signatur

life is a game forever

Permalänk
Medlem
Skrivet av trex maffia:

hej 1300 kr hämtar när som

Klart, noterat.

@ThorWiking

Klaro, ha det fint!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MickeBoy:

Tack!
Då höjer jag till 1200.

Skrivet av trex maffia:

hej 1300 kr hämtar när som

Ni som fortfarande verkar aktiva i det här; jag avslutar budgivningen idag 17:00. Så att ni vet, högst pris då får den.

Permalänk

jag drar mig ur efter att ha läst lite om den .

Visa signatur

life is a game forever