MacBook Pro 13" (early 2011 eller nyare)

Permalänk
Medlem

MacBook Pro 13" (early 2011 eller nyare)

Hej! Jag är på jakt efter en begagnad MacBook Pro med 13-tumsskärm. Den måste vara modell 2011 eller nyare, d.v.s. Core i5 och framåt. Det är ett plus om den har SSD men absolut inget krav. Jag bor i Lund och möts helst för köpet, jag kan åka till dig om du bor inom rimligt avstånd från Lund. Kan tänka mig postfrakt också men helst möts jag som sagt. Priset är mitt maxpris, går endast över det i extrema undantagsfall.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Mvh Johan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lunait:

Hej! Jag är på jakt efter en begagnad MacBook Pro med 13-tumsskärm. Den måste vara modell 2011 eller nyare, d.v.s. Core i5 och framåt. Det är ett plus om den har SSD men absolut inget krav. Jag bor i Lund och möts helst för köpet, jag kan åka till dig om du bor inom rimligt avstånd från Lund. Kan tänka mig postfrakt också men helst möts jag som sagt. Priset är mitt maxpris, går endast över det i extrema undantagsfall.

Läs hela annonsen här

Hej! Jag har en mbp 13" 2011 med i5. Sitter dessutom en Intel x25-m i (lite osäker på modell namn) . Kommer i original låda samt är i ypperligt skick. Bor dock i göteborg vilket är lite långt bort att åka kanske?

Mvh David

Skickades från m.sweclockers.com