Permalänk
Medlem

Dator, delar smartklocka m.m

vill man se ledande bud kolla dom sista inläggen uppdaterar såfort ett nytt eller ledande bud kommer in!

Ska säljas endel saker här nu som lyder

1. Hel dator OBS FUNKAR EJ, TJUTER!!!
lite oklart vilka delar som sitter i då det var en kompis och han har inte alla kartonger eller nått kvar så han vet lite basics så vi kör detta som ett mer överrasknings paket

men iaf
Am2 mobo
nån amd x3 cpu
osäker mängd ram men troligen 4/8 gb (kan kollas)
ett 9800gtx osäker på just gtx benämmingen trodde iaf det var det
2 hdds på osäker storlek (kan kollas upp ifall det är jätte viktigt).
ett gaming case som lyser lite rött

eftersom den inte funkar och har lite oklara delar och osäker vilken del som är den skadade börjar bud på 100kr för hela paketet som inte säljs löst allt eller inget. passa på att ev göra ett klipp

2. ett asus gtx 760 dc2 kylaren sett att dom gör för ca 700kr så vi lägger oss där

3. ett till osäkert amd paket uppgraderade min brors kompis dator och fick behålla delarna kollade aldrig upp dessa dock men det är troligen ATX am2 paket med ddr2 2gb 2 x 1 stickor osäker processor men tror det var 5400+ och ett ati X1300 256M (står bara M på kortet men gissar att detta ska vara 256mb om nån vet nått annat får de gärna skriva det i kommentarerna) ddr2 pci-e kort

fungerade när det packades ner. ger dock inga garantier startar på 50kr för paketet

4. ett 6670 kort som ej har en ström adapter vilket gör den bra till strömsnåla byggen eller htpc köpte detta till ett budget bygge långt tillbax när fm sockeln var ny ock körts i dualgraphics lirat spel som crysis på det iaf så det är ändå ganska potent kort börjar la på 100kr för detta

5. dator paket med FM2+
AMD a10 7870k
Gigabyte F2A88XN-WIFI med ac wifi
4gig ram 2x2 dessa stickor är olika och har aldrig startats med dessa i så vet inte om dom är kompatibla.
CM elite 130 chassi
super flower 500w fanless psu 80+ platinum

cpun kommer med stockkylare denna är inte monterad om man vill vara utan men cpu sitter i mobo som jag sa vid minnena är jag osäker aldrig startats med dessa ploppa i dom bara för att ha en dator redo saknar bara hdd för att tuta o köra. 2000kr börjar vi på annars går det till bättre behövande. säljer inget löst här allt eller inget

6. en Qualcomm toq smartwatch Vit
köpte denna som första smartwatch har numera gått över till min samsung gear s
är extremt nöjd med denna den är simpel har bra batteri tid ca 3 dagar (detta var 7 dagar före en uppdarering av klockan, så om du vill köra en äldre verison så har du 7 dagar) pga sin disply som är en mirasol det är en typ av disply som inte behöver belysas näör det är ljust ute ju mer ljus juh finare färger lättare är det att se sen när det är mörkt ser man typ inget men det finns belysning i klockan. vattentät ip67

OBS LÄS!!!
tråkiga saker med klockan den är ganska skitig då jag har haft den när jag jobbade på industri inte katastrof men inte topp skick

sen lollipop har vissa funktioner slutat funka som att ringa upp folk men inget jättre problem men vill nämna det iaf.

kan vara värt att nämna att den köptes på Amazon och importerades från USA då de ej går att få tag på i Sverige.

och jag har klippt den till min handled så de måste göras på denna modell mätt handleden till 17cm men kan nog ev gå med 18 dock inga garantier. börjar på 100kr passa på att fynda en fin första klocka kanske?

7. ett defekt asus Z97-A böjda pins och tror några tillomed är av 1kr börjar vi på här

8. Telefon Samsung Galaxy express kan vara 3 låst mest troligt. bud

Vill man ha bilder på nått får man fråga så slipper jag slänga upp massa bilder här detta gäller alla delar till salu.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Medlem

Börjar med 100 kr + frakt för dator 1

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk

Kan bjuda 1200:- för dator 5.

Visa signatur

Phanteks Chassi, Seasonic 800W, ASUS Prime Z690-A, Intel i5 12600K 4,9 GHz, 32 Gb RAM G.Skill Trident z5 DDR 5 5600 Ghz 2 x 16 Gb (cl 36 1.2 V), Noctua NH-U12A, ASUS GTX 2070 Super 8 Gb, SSD Samsung 980 1tb, Western Digital Caviar Red 2TB

Permalänk
Medlem

@Icte:

noterat kollade in lite snabbt i burken o såg att det var 9800gt inte x så du vet

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Medlem

@vittfarne:
2000kr annars går den till bättre behövande som det står i annonsen

Edit: har kvitton o allt köptes nyligen df jag vill ha denna summan bara några mån gammla komponenter

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Medlem

@QnoX Inga problem!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk

Vad hade du för kylare i stället för stockkylaren?

Visa signatur

Phanteks Chassi, Seasonic 800W, ASUS Prime Z690-A, Intel i5 12600K 4,9 GHz, 32 Gb RAM G.Skill Trident z5 DDR 5 5600 Ghz 2 x 16 Gb (cl 36 1.2 V), Noctua NH-U12A, ASUS GTX 2070 Super 8 Gb, SSD Samsung 980 1tb, Western Digital Caviar Red 2TB

Permalänk
Medlem

Startar med en 100:- för klockan

Visa signatur

Here be dragons

Permalänk
Medlem

Börjar med att bjuda 100kr+frakt för 6670 kortet.

Permalänk
Medlem

@vittfarne:

Den kyldes med en cm seidon 120XL

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Medlem
Skrivet av _robban:

Startar med en 100:- för klockan

Skrivet av vgc:

Börjar med att bjuda 100kr+frakt för 6670 kortet.

Bud noterade

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Medlem

Har du möjlighet att lägga upp en bild på z97-a, gärna på sockel också

Permalänk
Medlem

@thomson:

Absolut ge mig några min så kommer det på hela kortet eller bara närbild på sockeln?

Edit

detta är så bra bild min kamra var villig att ta men jag kan säga att det ser värre ut än bilden ger upphov av med den är nog bortom räddning det är mer ifall någon ville ha som måttbräda eller tavla eller liknande tänkte iaf försöka dra in annonsen på en typ ^^ köpte den på tradera men beskrivningen var vag o bilder gör inte kaoset rätt^^ tydligen var det bara 1pin från början sen tyckte han det var en smart ide att laga den på fyllan var vad jag fick till mig.

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk

150:- för klockan

Visa signatur

CPU: 9700K 4,9Ghz Kylning:Custom Vatten MB: Gigabyte Z390 Elite GFX: RX6900 XT

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Börjar med 100 kr + frakt för dator 1

Skrivet av vgc:

Börjar med att bjuda 100kr+frakt för 6670 kortet.

Skrivet av Darkreaver:

150:- för klockan

ledande bud

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Medlem

200:- för klockan

Visa signatur

Here be dragons

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Börjar med 100 kr + frakt för dator 1

Skrivet av vgc:

Börjar med att bjuda 100kr+frakt för 6670 kortet.

Skrivet av _robban:

200:- för klockan

ledande bud

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Skrivet av QnoX:

@thomson:

Absolut ge mig några min så kommer det på hela kortet eller bara närbild på sockeln?

Edit
http://i.imgur.com/UcQoZv8.jpg

detta är så bra bild min kamra var villig att ta men jag kan säga att det ser värre ut än bilden ger upphov av med den är nog bortom räddning det är mer ifall någon ville ha som måttbräda eller tavla eller liknande tänkte iaf försöka dra in annonsen på en typ ^^ köpte den på tradera men beskrivningen var vag o bilder gör inte kaoset rätt^^ tydligen var det bara 1pin från början sen tyckte han det var en smart ide att laga den på fyllan var vad jag fick till mig.

katastrof!

Visa signatur

Phanteks Chassi, Seasonic 800W, ASUS Prime Z690-A, Intel i5 12600K 4,9 GHz, 32 Gb RAM G.Skill Trident z5 DDR 5 5600 Ghz 2 x 16 Gb (cl 36 1.2 V), Noctua NH-U12A, ASUS GTX 2070 Super 8 Gb, SSD Samsung 980 1tb, Western Digital Caviar Red 2TB

Permalänk
Medlem

@vittfarne:

jag har inte förskingrat nåt står tillomed i annonsen att jag tror några pinnar är av

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk

det var inte det jag menade, utan tillståndet på sockeln!!

Visa signatur

Phanteks Chassi, Seasonic 800W, ASUS Prime Z690-A, Intel i5 12600K 4,9 GHz, 32 Gb RAM G.Skill Trident z5 DDR 5 5600 Ghz 2 x 16 Gb (cl 36 1.2 V), Noctua NH-U12A, ASUS GTX 2070 Super 8 Gb, SSD Samsung 980 1tb, Western Digital Caviar Red 2TB

Permalänk
Medlem

@vittfarne:

Ja joo den är paj mes det jag menade men ville klargöra för allt folk som skummar annonsen o läser mer kommentarer^^

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk

skall inte spamma din tråd mer. Är fortfarande intresserad av din dator 5.

Visa signatur

Phanteks Chassi, Seasonic 800W, ASUS Prime Z690-A, Intel i5 12600K 4,9 GHz, 32 Gb RAM G.Skill Trident z5 DDR 5 5600 Ghz 2 x 16 Gb (cl 36 1.2 V), Noctua NH-U12A, ASUS GTX 2070 Super 8 Gb, SSD Samsung 980 1tb, Western Digital Caviar Red 2TB

Permalänk
Medlem

Har du kvar 760:t?

Permalänk
Medlem

@LNDL:

Japp det är kvar:)

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m