Permalänk

Ps4 hjätte knepigt lagg

Som alla ägare redan känner till så blir consolen väldigt varm men de är inte så mycket att bry sig om så länga den står där den kan andas från att ja köpt min ny. Så har den ståt väldigt dumt till de har bävarit routers stereos som också står i blir varma. Och mina lag är när ja tittar mig omkring i spel hjätte konstigt.
Men ja vet att man kan lite på Sonys maskin men ja har testa att satt vanlig chassi fläkt bakom ja upplevde att detta inte alls blev så där.

Permalänk
Medlem

Blir det så i alla dina spel eller bara i vissa spel?

Permalänk
Medlem

Du kan ju inte heller förvänta dig stabil FPS alltid. Konsollerna FPS-droppar ju lite då och då, hur svalt de än går.

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Medlem

Dit med Custom water.

/Lifooz

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk

Skön stavning på "jätte", haha.

Lite svårt att förstå vad du menar, som t.ex. "man kan lite på Sonys maskin", "upplevde att detta inte alls blev sådär (hurdå?)".

Om den stod med många andra grejer som det lät som så försök att ställa den ensam, och köpa en burk tryckluft för att blåsa bort eventuellt damm som hamnat i fläktarna och se om det blir bättre.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |