Permalänk
Medlem

Websida

Finns det någon gratis ställe att lägga upp sin websida på numera helst utan reklam då.. letar runt lite men hittar inget bra. behöver inte mycket plats, är bara html filer och några enstaka bilder..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xark:

Finns det någon gratis ställe att lägga upp sin websida på numera helst utan reklam då.. letar runt lite men hittar inget bra. behöver inte mycket plats, är bara html filer och några enstaka bilder..

Gratis är inte utan reklam. Manufrog har webbhotell för under 200 spänn per år. Köp det eller släng upp en egen webbserver hemma.

Permalänk
Medlem

Köp en raspberry pi för ett par hundra spänn och hosta webbsidan på den med Apache annars.

Visa signatur

Moberkort: Asus p8p67 Deluxe. CPU: i7 2600k, 4.5 Ghz. CPU-kylare: Noctua NH-D15. RAM: Corsair Vengenace DDR3 16 GB, 1600 Mhz. Systemdisk: Samsung Evo 850, 256 GB. Lagring: 15,2 TB på snurrdisk. GPU: 2x Saphire tri-x 290x. Ljudkort: Asus Xonar DGX. PSU: EVGA Supernova g2 1000W. Chassi: Cooler Master HAF-X. Hörlurar: Audio Technica ATH M50.

"Eftersom det aldrig är försent att bättra sig, väntar jag ett tag till." - okänd

Permalänk

Om det inte är något du vill hålla skiljt från dig själv kan du ju kolla med din ISP. T.ex. bredbandsbolaget tillhandahåller ett litet utrymme för hemsida per användare, kanske inte bra eller funktionelllt, men du letar ju gratis.

Visa signatur

Jag kan ha fel, men jag tror att jag har rätt.