Permalänk
Medlem

Köpes: Gtx 980/980 TI

Hej hej, är ute efter ett Gtx 980/980 Ti för en rimlig peng. Kvitto samt garanti är ett stort plus, om det finns i Göteborg är det ännu bättre. Skriv vad ni har i PM eller dra iväg ett mail till alexander_k90@hotmail.com så kan det nog bli en lyckad affär.

MVH

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | Asus Z97-P | I5 4690K | Crucial Ballistix 8GB 1600MHz | Gigabyte 970 G1 Gaming | Corsair TX 650W

Permalänk
Medlem

Har två MSI GTX 970 till salu. Obruten förpackning och kvitto samt garanti finns. Köpta från amazon och jag bor i GBG med.

Permalänk
Medlem

Har ett Asus gtx 980 strix om intresse finns

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har 2 stycken gtx 980 från msi om intresse finns!

Permalänk
Medlem

Har hittat mitt kort, tack för alla erbjudanden.

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | Asus Z97-P | I5 4690K | Crucial Ballistix 8GB 1600MHz | Gigabyte 970 G1 Gaming | Corsair TX 650W

Permalänk

Jag skulle vara intresserad av samma kort som TS eller likvärdiga om någon har sina kvar.
Om någon har kort kvar att sälja hör av er per PM eller maila till kristofer.lindvall@gmail.com !
Jag bor i Borås men antar att jag kan tvinga damen att köra till Göteborg eller annan närliggande ort.
Annars ser jag inget problem med att det skickas så läge kortet skickas i antistatisk plast och vadderas korrekt.

Mvh Kristofer.

Adderade information