Speldator, Intel i7 4770k, GTX 970

Permalänk
Medlem

Speldator, Intel i7 4770k, GTX 970

Hej, säljer nu min välskötta speldator som jag har använt under två år. Den klarar de flesta spel på 60+fps med medelhöga inställningar. CS:GO klarar den 300fps på låga inställningar med antialiasing och anisotropic filtering på i 1920x1080. Nätaggregatet ger också möjlighet till att köra SLI.

Allting förutom grafikkortet och SSD:n köptes för två år sedan från Inet, grafikkortet är ny då jag fick garanti på den gamla GTX 780 och har endast använts i några dagar. SSD:n är äldre och köptes från Wermlandsdata. Kvitto finns på allt förutom SSD:n. Med datorn tillhör även en autentisk Windows 10.

Komponenter:
Chassi: Corsair Vengeance C70 Gunmetal black
CPU: Intel Core i7 4770k, 3.5 GHz (Haswell)
CPU-Kylare: Corsair Hydro H100i
GPU: ASUS Strix GTX 970 4GB DirectCU II
RAM: Corsair 16GB (2x8GB) CL10 1600MHz VENGEANCE LP
Moderkort: ASUS Maximus VI Hero ATX
Nätaggregat: Corsair CS 750W 80+ Gold Modulär
Lagring: Samsung 840 Series 128GB
DVD-läsare: Samsung DVD±RW 24X DL Svart, Bulk

Jag besvarar gärna på frågor!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 6700k | Moderkort: Asus Z170I Pro Gaming | Grafikkort: MSI GTX 1070 Gaming X | Ram: Kingston HyperX 16GB DDR4 (2133MHz) | PSU: Fractal Design Edison 550W | Chassi: Fractal Design Define Nano S.

Permalänk
Medlem

@Papercat Är intresserad av cpu och moderkort om du kan sälja dom löst, kan hämta upp dom när som helt i Karlstad.
Vad vore ett rimligt pris för dom i dina ögon?

Visa signatur

Define R4 | Asus z97-Pro Gamer| 4790K ~ 4.6Ghz | Gainward 1080 Phoenix | Corsair Vengeance 2x8GB 1600MHz | Phanteks PH-TC14PE | EVGA SuperNova G2 750W | Samsung 850 Evo 256gb

Permalänk
Avstängd

Om d nu är ett 970 så är d 4gb och inte 3gb. =P

Visa signatur

Huawei P30 || Huawei Watch GT2 (Classic)

Citera För Svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Genx031:

Om d nu är ett 970 så är d 4gb och inte 3gb. =P

host* 3,5 gb hosthost*

Permalänk

Budar 1700 plus frakt för gpu om kvitto o kartong finns

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Medlem
Skrivet av Genx031:

Om d nu är ett 970 så är d 4gb och inte 3gb. =P

Bra av säljaren att skriva 3GB. Då kommer inte eventuell köpare kunna bråka ifall köparen upptäcker 970's tillkortakommanden efter köp.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av AxelF89:

host* 3,5 gb hosthost*

Den totala mängden är ju ändå 4gb,vilket ändå även nvidia går ut med, men jag är medveten om att 970 är 3,5 +0,5 GB. Det gör ju fortsatt är 3gb således inte stämmer hur man än vrider och vänder på d.

Visa signatur

Huawei P30 || Huawei Watch GT2 (Classic)

Citera För Svar

Permalänk
Medlem

@Hassel fd Jompenleet: Kortet är nyinköpt och jag har fortfarande ångerrätt på den så jag säljer den för inköpspriset från Inet.
Jag vill sälja hela datorn då jag inte har ngnstans smidigt att förvara den. Tack för att ni uppmärksammade felet!

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 6700k | Moderkort: Asus Z170I Pro Gaming | Grafikkort: MSI GTX 1070 Gaming X | Ram: Kingston HyperX 16GB DDR4 (2133MHz) | PSU: Fractal Design Edison 550W | Chassi: Fractal Design Define Nano S.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Genx031:

Den totala mängden är ju ändå 4gb,vilket ändå även nvidia går ut med, men jag är medveten om att 970 är 3,5 +0,5 GB. Det gör ju fortsatt är 3gb således inte stämmer hur man än vrider och vänder på d.

Haha jag vet jag vet

Permalänk
Medlem

@Papercat:

Vad ska du ha för burken utan grafikkortet om du lämnar in de på ångersrätten

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Medlem

@QnoX: Jag råkade riva upp boxen lite vid öppningen så jag vet inte om jag kommer få full retur. Så jag kan tänka mig 5000 för burken utan grafikkort.

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 6700k | Moderkort: Asus Z170I Pro Gaming | Grafikkort: MSI GTX 1070 Gaming X | Ram: Kingston HyperX 16GB DDR4 (2133MHz) | PSU: Fractal Design Edison 550W | Chassi: Fractal Design Define Nano S.

Permalänk
Medlem

@Papercat:

njaa det lät mkt har sett skylake datorer utan graffe gå för de summorna här tack ändå lycka till

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Medlem

@QnoX: Vilket pris har du tänkt?

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 6700k | Moderkort: Asus Z170I Pro Gaming | Grafikkort: MSI GTX 1070 Gaming X | Ram: Kingston HyperX 16GB DDR4 (2133MHz) | PSU: Fractal Design Edison 550W | Chassi: Fractal Design Define Nano S.

Permalänk
Medlem

Jag ugglar en hel del här på marknaden och min gissning är att liknande datorer utan grafikkortet brukar gå för 3,5-4k.
Det är ingen dålig dator med det sagt, utan det är snarare så att om man börjar komma upp i 4-5k så kan man lika gärna lägga på en tusing till och få en sprillans ny dator med garanti.

Visa signatur

Define R4 | Asus z97-Pro Gamer| 4790K ~ 4.6Ghz | Gainward 1080 Phoenix | Corsair Vengeance 2x8GB 1600MHz | Phanteks PH-TC14PE | EVGA SuperNova G2 750W | Samsung 850 Evo 256gb

Permalänk
Medlem

@20kr: Jag förstår, det lägsta jag kan erbjuda är 4000kr utan Windows 10 och grafikkort.

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 6700k | Moderkort: Asus Z170I Pro Gaming | Grafikkort: MSI GTX 1070 Gaming X | Ram: Kingston HyperX 16GB DDR4 (2133MHz) | PSU: Fractal Design Edison 550W | Chassi: Fractal Design Define Nano S.

Permalänk
Medlem

@Papercat:

Hade tänkt mig runt 3.5 snåret

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Medlem

@QnoX: Vad sägs om att möta mig halvvägs för 3700?

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 6700k | Moderkort: Asus Z170I Pro Gaming | Grafikkort: MSI GTX 1070 Gaming X | Ram: Kingston HyperX 16GB DDR4 (2133MHz) | PSU: Fractal Design Edison 550W | Chassi: Fractal Design Define Nano S.

Permalänk
Medlem

@Papercat:

Då finns det tyvärr untressantare saker o köpa för de summorna tack ändå och lycka till:)

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk

Tjena, är intresserad. Har Windows 10 o ssd. Hur mycket vill du ha utan dem?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Gredde-abbe: 5800 kr

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 6700k | Moderkort: Asus Z170I Pro Gaming | Grafikkort: MSI GTX 1070 Gaming X | Ram: Kingston HyperX 16GB DDR4 (2133MHz) | PSU: Fractal Design Edison 550W | Chassi: Fractal Design Define Nano S.

Permalänk

Då är det billigare att ta och köpa nytt, tack ändå och lycka till

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte hur det är billigare att köpa nytt då jag har dragit av mer än 50% på allting som har använts. Grafikkortet som är helt nytt ger jag t.o.m. under Inets nuvarande pris.

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 6700k | Moderkort: Asus Z170I Pro Gaming | Grafikkort: MSI GTX 1070 Gaming X | Ram: Kingston HyperX 16GB DDR4 (2133MHz) | PSU: Fractal Design Edison 550W | Chassi: Fractal Design Define Nano S.

Permalänk

Jag har några komponenter redan, inte lika bra men funkar som chassiet o nätaggregat ssd win 10

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@Papercat: Lägg ut på blocket då får du mest pengar för allt !