Gaming headset för runt 800kr

Permalänk
Medlem

Gaming headset för runt 800kr

mitt nuvarande paja dom var rätt bra med tyg kabel vilket jag gillar och rätt bra ljud men dom var dum och vara i hård plast så han gick av på ena sedan.

har funderat på.
Tritton AX180
Mad Catz F.R.E.Q.3
Turtle Beach Z60

men alla 3 saknar tyg kabel vilket jag märkt inte blir glapp i.

Men kom gärna med tips micken ska vara duglig och helst ha okej bas ljud så typ en granat smäll låter som en granat och inte en kina puff tack vare hög diskant.

Permalänk
Medlem

Jag är kanonnöjd med mitt QPAD QH-90! Ingen tygkabel dock.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=1374122

Visa signatur

NZXT H510 | MSI Z170A KRAIT | Intel i5 6600K @ 4.4 Ghz | Powercolor 5700XT Red Devil | HyperX 16GB DDR4 2133Mhz | EVGA Supernova G2 750W | Samsung 850 Pro 256GB | Samsung 860 EVO 500GB | Corsair H100i Platinum | LG 34GK950F

Permalänk

hyperx cloud II,samma design som qpad dock och har tyg kabel=)

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2625329

Visa signatur

MSI MPG Z490 GAMING CARBON WIFI | Intel Core i9 10850K@5.0 Ghz | LIAN-LI GALAHAD AIO 360 | Corsair DDR4 3600MHz CL18 Vengeance RGB PRO 32Gb | MSI Geforce RTX 2080 Super Gaming Trio | Samsung 970 PRO 500GB M.2 | Acer Predator X34P

Permalänk
Medlem

Tack för tipsen båda 2 är bra pris kolla in videos på dom med och så med Linustechtips på HyperX Cloud mest för att se hur HyperX Cloud såg ut och så visa sig vara HyperX Cloud 2 som ska ha trippel braided tyg kabel på den dosa du kan höja sänka ljud visst hela var ej tyg men just att det är där man kopplar in den i datorn är bra ofta där den gallpar först så kanske ska pröva ett par HyperX Cloud 2 visst dom var 90kr över jag tänkt mig så får se kanske gå köpa HyperX Cloud då den var bra pris för mig 599kr på Elgiganten. Lite surt man ej kan köpa dyra lurar men nu när man är utan jobb får man köpa efter plånkan.

Permalänk
Medlem

Update köpte kingston hyper cloud X första modellen inte 2an skit bra ljud och full tyg kabel men saknar dock volym kontroll på headsetet är så van med det men för 599kr klart värt tack tack.

Permalänk

@Duero:

Är du villig att kliva upp ett par hundralappar så såg jag att siba har en rätt bra deal på Razer blackshark

http://www.siba.se/datorer/dator-tillbehor/razer-blackshark-2...

Har haft mina över 1 år nu, de har tagit hur mycket stryk som helst och håller otroligt bra, både i sladd och hörlurskonstruktion. I övrigt så är jag förvånad över att ett så pass slutna kåpor (stänger ute allt onödigt kring-ljud, man sugs in helt och hållet) ger så pass jämn basåtervinning, inte det där överdrivet fetta BFFFFFMMMMMM man får hos andra dylika lurar. Använder dessa till både film, musik och spel, tokigt nöjd.

Edit: Läste om och såg nu att det är till stor del plånboken som bestämmer för din del, så det kanske blir lite svårt med dessa. Men helt klart värt ifall du skulle råka över ett par hundralappar till.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B450-F || Ryzen 3700X med Noctua NH-D15 || Gigabyte WF OC RTX 2060 Rev 2.0 || Corsair Vengeance 16GB @3200MHz || Corsair CX650M || Samsung 860 EVO 500GB || Fractal Design R4

Permalänk
Medlem

@Emilushen: får kanske bli ett part nästa gång det behöver köpas par nya dom jag köper är designat att hålla 6-12 månder ser det ut som. Eller så får jag spela mindre.