Palit GeForce GTX 1080 GameRock 8GB

Permalänk
Medlem

Palit GeForce GTX 1080 GameRock 8GB

http://www.webhallen.com/se-sv/datorkomponenter/246467-palit_...

Köpt på webbhallen. Utmärkt grej, bara köpånger pga snordyr och hittade roligare saker jag borde satsat pengarna på :).
Nej, annonsens pris är inte det jag förväntar mig att få :P. Det är vad det kostade när jag köpte den.

Har gått 24/7, så är stabil. Verkar ganska tyst? Har kört folding @ home på den.
Om ni har frågor, fråga på!

Kan hämtas i göteborg eller kungsbacka-ish, så länge förvarning ges.
Kvitto finns iaf i webhallens system, och är rätt säker på att jag var smart nog att spara irl-kvittot också ;). Låda finns inte, bara kortet i sig.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Då börjar jag budgivningen med 6500:-. Jobbar och bor i Kungsbacka, så kan jag hämta den där är det kanon 😃

Permalänk
Medlem

Noterat! Låter ganska bra. Lär nog inte få ett bud bättre, så... uh. Om en vecka-ish så löser vi?

Edit: Menar inte att du vunnit budet, utan att stänger budgivningen om en vecka, eftersom jag ändå behöver så lång tid för att ta mig till datorn och rota :).

Permalänk
Medlem

Det låter helt ok.

Permalänk
Medlem

Med 24/7, menar du att det har varit igång sen du köpte det i princip? När är det köpt?

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | Asus Z97-P | I5 4690K | Crucial Ballistix 8GB 1600MHz | Gigabyte 970 G1 Gaming | Corsair TX 650W

Permalänk
Medlem

@Halloojj: Yes! :). Har stått i min lägenhet, och startat om.. uhm. Två gånger?

*loggar in på webhallen*... 2016-06-29 14:20 . Det du.

Permalänk
Medlem

Något jag har glömt fråga är om det har något coilwhine?

Permalänk
Medlem

Hej! Du var vinnande budet, och stänger 'auktionen' när vi löst allt :).

Vad jag vet har jag inte hört något coilwhine, men sedan ska det sägas att jag inte har överdriven koll, och att mina fläktar inte är det tystaste + kör med hörlurar :P. Ta det med en extrem nypa salt.

Jag kan ge dig någon dags 'öppet köp' att testa efter att du köpt det, och ge dig nog med kontaktuppgifter för att du ska känna dig trygg med det?
Om du hostar upp lite kontaktuppgifter till mig? Kan vara skype/telefon/whatever, på PM.