46" TV Samsung UE46F5005 bytes mot skärm av liknande storlek

Permalänk
Medlem

46" TV Samsung UE46F5005 bytes mot skärm av liknande storlek

Jag vill byta min TV mot en datorskärm av liknande storlek, d.v.s. utan TV-mottagare. TV:n är en Samsung UE46F5005 (46", 1080p), specifikationer finns här: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=1735337

Skärmen ska vara minst 40", upplösning spelar mindre roll så länge kontrast och sånt är okej (absolut minst 720p dock, gärna 1080p eller högre). Behöver ha minst en HDMI-port, gärna fler.

TV:n finns i Lund. Svår att skicka med tanke på storleken men kan mötas inom rimligt bilavstånd.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Mvh Johan

Permalänk
Medlem

Finns väl bara 40"/43" datorskärmar med 4K upplösning? Så du kommer inte hitta det du söker isåfall.

Visa signatur

Asus MAXIMUS VIII HERO • Intel i7-6700K • Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4-3000 • Sapphire Radeon R9 390 8GB Nitro • Samsung 850 EVO 250GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av =)(=:

Finns väl bara 40"/43" datorskärmar med 4K upplösning? Så du kommer inte hitta det du söker isåfall.

Det finns ju, eller fanns förut iaf, s.k. "presentationsskärmar" på 40+ tum med 1080p-upplösning. Tänker mig typ en sån, kanske är svårare att få tag på än jag trodde dock.

edit: Nåt sånt här t.ex.: NEC MultiSync E425

Visa signatur

Mvh Johan

Permalänk
Medlem

Vad har du tänkt dig för TVn?

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Medlem
Skrivet av hznn:

Vad har du tänkt dig för TVn?

Byter helst om det går. Om jag ska sälja den behöver jag tillräckligt för att kunna köpa en sådan skärm jag letar efter.

Visa signatur

Mvh Johan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lunait:

Byter helst om det går. Om jag ska sälja den behöver jag tillräckligt för att kunna köpa en sådan skärm jag letar efter, och så mycket gissar jag att jag inte kommer få.

Ne gamla begagnade TV apparater har inte stort värde, men jag tror ju du tjänar mer på sälja och sen lägga extra emellan. Men men du väljer

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Medlem
Skrivet av hznn:

Ne gamla begagnade TV apparater har inte stort värde, men jag tror ju du tjänar mer på sälja och sen lägga extra emellan. Men men du väljer

Fast enda poängen med ett byte vore egentligen att inte behöva betala TV-avgift längre, annars kan jag ju lika gärna behålla TV:n då den i övrigt är lika bra som en stor skärm. Ju mer pengar jag lägger emellan, desto längre tid tar det ju för mig att tjäna in det isåfall.

Visa signatur

Mvh Johan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lunait:

Fast enda poängen med ett byte vore egentligen att inte behöva betala TV-avgift längre, annars kan jag ju lika gärna behålla TV:n då den i övrigt är lika bra som en stor skärm. Ju mer pengar jag lägger emellan, desto längre tid tar det ju för mig att tjäna in det isåfall.

Men hör av dig om du vill sälja

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Medlem
Skrivet av hznn:

Men hör av dig om du vill sälja

Will do! Hör av mig om jag får tag på en passande skärm på annat sätt, för isåfall säljer jag ju gärna TV:n.

Visa signatur

Mvh Johan

Permalänk
Medlem

Jag har nu hittat en skärm på annat sätt så det är löst. Om någon vill köpa TV:n går det bra, hör av er till mig isåfall.

Visa signatur

Mvh Johan