Permalänk
Medlem

Cooler Master Cosmos 2

Hämtas fördelaktigen på plats, att skicka det lär kosta kanske 3-400kronor...

Sparsamt använt se bilderna. Har stått mest senaste åren.

Budgivningen pågår så länge tills att jag ser intresset att buda vidare har svalnat, oftast några dagar.

Budgivning startar på 500kr.

Fler bilder finns här:
https://www.dropbox.com/sh/meazr67aspmjnxz/AACUX0p022-KEbAuxn...

Kan tänka mig eventuellt lämna chassit i Malmö-Lund området om du har svårt att ordna transport själv.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

EDIT: Fläktarna som syns på bilderna ingår. 2 mindre repor, som ni hittar på bilderna om ni ser de.

Permalänk
Avstängd

Kan du tänka dig ett byte?

Permalänk

@Dz2:
Jag hämtar i Lund för 500kr (alternativt så långt nord om Lund som möjligt)

Permalänk
Medlem
Skrivet av ORanje:

Kan du tänka dig ett byte?

Kanske, beror på va du erbjuder

Skrivet av Vealgarden:

@Dz2:
Jag hämtar i Lund för 500kr (alternativt så långt nord om Lund som möjligt)

Noterat :)!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dz2:

Kanske, beror på va du erbjuder

Ett Thermaltake Core X9 Snow?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ORanje:

Ett Thermaltake Core X9 Snow?

Coolt chassi, men har gått ned några storlekar. Är inte så hardcore idag som jag va förr men tack för erbjudandet, annars kan du ju knåpa mitt för 600kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vealgarden:

@Dz2:
Jag hämtar i Lund för 500kr (alternativt så långt nord om Lund som möjligt)

Jag antar du inte har så bråttom med chassit :)? Tänkte låta annonsen ligga till nästa vecka kanske sen är det ditt isåfall.

/DW

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dz2:

Coolt chassi, men har gått ned några storlekar. Är inte så hardcore idag som jag va förr men tack för erbjudandet, annars kan du ju knåpa mitt för 600kr.

Hehe, testa med ett bud på 600 menar du väl ändå?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@ORanje:
Oj, naturligtvis testa kan man ju !

Permalänk
Skrivet av Dz2:

Jag antar du inte har så bråttom med chassit :)? Tänkte låta annonsen ligga till nästa vecka kanske sen är det ditt isåfall.

/DW

Jag har inte bråttom och med tanke på att priset nästa vecka är 400kr kan jag vänta tills jul (o:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vealgarden:

Jag har inte bråttom och med tanke på att priset nästa vecka är 400kr kan jag vänta tills jul (o:

Vill du ha chassit tidigare får du åka till mina föräldrar i Bara, det står där just nu

Permalänk

Är chassit sålt? Kan bjuda 600 för det.

Visa signatur

Bio: Denon AVC-X3700H - Emotiva XPA-2 - Revel F208 - T.Amp 1050 - Ino Audio pY-2
Dator: Rampage V Extreme, 5930K, Palit 2070 Super, Acer XB270HU, Asus Essence STX II, Sennheiser HD650, Kama Bay Mini Amp, Klipsch RB51

Permalänk
Medlem

@StefanLundgren:
Hej! Noterat kan inte sälja det föränn jag är tillbaka hemma nästa veckas torsdag jag antsr du tänkte hämta?

/Dw

Permalänk
Skrivet av Dz2:

@StefanLundgren:
Hej! Noterat kan inte sälja det föränn jag är tillbaka hemma nästa veckas torsdag jag antsr du tänkte hämta?

/Dw

Ja, jag tänkte hämta. Hojta till när du är hemma igen

Visa signatur

Bio: Denon AVC-X3700H - Emotiva XPA-2 - Revel F208 - T.Amp 1050 - Ino Audio pY-2
Dator: Rampage V Extreme, 5930K, Palit 2070 Super, Acer XB270HU, Asus Essence STX II, Sennheiser HD650, Kama Bay Mini Amp, Klipsch RB51

Permalänk
Medlem

@StefanLundgren:

Hejdär! Chassit går att hämta på fredag eller helgen. PM'a mig om hur vi gör

/DW

Permalänk
Medlem

Chassit är sålt ,tack alla för buden