Förslag på Trådlöst headset

Permalänk
Medlem

Förslag på Trådlöst headset

Jag är ute efter ett trådlöst headset (med mic) som inte stänger ute allt ljud, om det kompatibel med PS4 är det ett plus. Jag behöver kunna höra det som händer runtomkring mig hemma.
Har kollat runt och fastnat för Astro A50, men väntar in nästa generation som kommer nu i oktober. Då tänkte jag passa på att höra med er vad ni har för erfarenheter av trådlösa headset och om ni har några att rekommendera.

Prist max 3500-4000

Visa signatur

Chassi: Be Quiet Pro 900: CPU: Intel Core i7-4790K@ 4.0GHz GPU: ASUS GTX Geforce 1070 @ 1178 MHz MoBo: Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3 PSU: Be quiet dark power pro 1000w: Lagring 1: Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB: Lagring 2:Kingston SSD V300 120GB: Lagring 3: 1 TB WD Green Lagring 4: 2 TB WD Green: Lagring 5 M2 Intel 512 GB: Kylning CPUCorsair Hydro H60 (v2): Skärm: Acer 24" Predator 144Hz Gaming: Tangentbord: Corsair Strafe: Mus: Roccat Kone XTD; Musmatta: Roccat Taito: Headset: Steelseries Artic 7

Permalänk
Medlem

@Toker101: Jag kör med Logitech G933 Artemis Spectrum och jag är extremt nöjd faktiskt, kostade 2500 när jag köpte mitt men det är ett bra tag sen nu så det lär ha sjunkt i pris

Visa signatur

CPU= Intel Core i7 6700k
PSU= EVGA Supernova G2 750W
Moderkort= ASUS Z170 Pro Gaming
GPU= ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX
Minne= Corsair 16GB DDR4 3000Mhz CL15 (2x8GB)

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd flyttad*

Jag tror den trivs bättre här

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

@Toker101: Är inte helt säker på om dessa INTE stänger av ljud, men dem har båda mic och rätt så bra ljud. Tänker själv välja mellan ett av dessa när jag köper ny headset för gaming/film/musik:

http://www.rocketjumpninja.com/razer-manowar-review/ - Razer Man'o'War och

http://www.rocketjumpninja.com/steelseries-siberia-800-review... - Steelseries siberia 800

Har för mig att dessa är dem bästa trådlösa headsets men om nu du vill ha något som inte alls stänger ut ljud (av vilken orsak som helst) så kan jag inte hjälpa dig dessvärre.