ISO-nordic keycap-set släppt på Massdrop (spherical doubleshot)

Permalänk

ISO-nordic keycap-set släppt på Massdrop (spherical doubleshot)

https://www.massdrop.com/buy/dasher-and-dancer-sa-custom-keyc...

Du behöver:
TKL
ISO
NORDE
(NUMPAD om du vill)

Jag har beställt Dasher. Vi måste ha 25 av NORDE för att det ska bli nått av.

Permalänk
Medlem

Dessutom $40 för en 1,75u shift...
Jag velar fortfarande men om det blir så blir det Dasher för mig också.

Permalänk

Vad har du för bräda om du behöver 1.75 shift?

Permalänk
Medlem

En Red Scarf II och en white fox.

Permalänk

Väldigt snyggt! La en beställning med iso och norde! Tack för tipset!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Nigilius:

Dessutom $40 för en 1,75u shift...
Jag velar fortfarande men om det blir så blir det Dasher för mig också.

Om det er specialty kittet så har det gått ned til $31 nu då det är massa folk som köpt och vi nått lite billigare på en del kits.

Men NORDE ligger fortfarande löst til!!! Kom igjenn nu, visa att det är värt att fortsätta med Norde-kit, vi ska iaf slå colevrak tycker jag då kansje nån fattar allvaret hehe.

Permalänk
Medlem

@Kriistoffer: ligger det runt 2k om man ska ha TKL + NORD + ISO + NUM(om man räknar på moms) + 16.99usd som är frakt ?

Permalänk

@J0hanm: Jag är inte helt säker på hur det fungerar med moms och tull och sådär. Jag smällde till och köpte allt det du skrev och då blev det 175 dollars. Men kanske tillkommer 25% här och 25% där?
Edit:
Nu blev mitt lite otydligt, förstår att du kan räkna till 175 Det var mest jag undrar också över tull och moms!

Permalänk

Kommer säkert bli en femhundring i tull/moms/avgift men den kommer ju i sommar. Jag tycker ändå det är värt det då SA knappt går att få tag i för att inte prata om Nordic-kit och tangenterna håller ju både din och ditt barns livstid. Dessutom har den ju andrahandsvärde.

Jag har sett lite på vad som finns att kasta på en winkeyless.kr bräda och det åar typ skit som finns, tunna fula lågkvalitets-tangenter. Dom ok är utsålt överallt hela tiden.

Permalänk

Tror jag köper speciality också, den har chans att gå ned til $26 och jag älskar stepped caps. + att man då kan använda "FN" tangenten som 1u shift om man får en sånt tangentbord nångång.

Jag hoppas att dom aläpper ett sett med novelties sen också, försöker så ett frö om det til skaparen. Skulle gärna se en windowed caps och lite annat.

Permalänk
Medlem

Nu blev det Dasher TKL + ISO + NORDE + NUMPAD + SPEC.
Sjukt nice det kommer bli!

Permalänk

Sweet då klarade vi det med råge. Tror detta kan bli ett fint kit. Kansje kommer novelty-caps senare.

Permalänk

Då är paketet med caps skickat!

Jag fasar lite för denna momsen som kändes så långt borta för nästan ett år sen, men nu är det dags att bita i det äpplet och betala. Hoppas på rundt en femhundring.

Blir fint att få en komplett bräda som inte är ihop-plockad.

Permalänk
Inaktiv

@Kriistoffer:
"Fördelen" är ju att det var så länge sedan man betalade den "initiala" kostnaden att nu när väl momsen (och postnords ockeravgift) kommer så känns det som hela betalningen (och den initiala kostnaden är "bortglömd" )

Permalänk

Typiskt att det ska gå så trögt. Som bäst har jag haft saker på en vecka men nu har det gått 2 veckor och paketet har bara ankommit tullen. Får hoppas på Måndag/Tisdag om det går igjennom lite fort.

Permalänk

Då har jag fått mitt. 350 i moms och 150 i förtulling så 500 var bra tippat.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Permalänk

Färgerna stämmer inte helt då bilderna är tagna med lysrörsbelysning.

Blev ganska bra.

Permalänk
Inaktiv

Väl värt en "korspostning" till "visa ditt tangentbord-tråden " imo