Fryslagg i Bf1 Med GTX 1060 6GB

Permalänk

Fryslagg i Bf1 Med GTX 1060 6GB

Tjena!

Köpte nu i veckan ett ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC för att kunna lira BF1 med hyffsad FPS satt på ett GTX 580 innan och det var ingen fröjd direkt

Har bra Fps mellan 80-100 på allt mellan Domination och Conquest med 64 spelare men jag får nån gång varannan minut eller så sådana jävla fryslagg. Allting hänger sig i 5-15 sek sen funkar allt frid o fröjd igen. Testade operations igår och då var det än jävligare. Upplevde inte alls det problemet med mitt 580 kort. Vad fasen är bekymret? kör alla inställningar på LOW utom Mech textures som är på Ultra. Borde ju inte vara några som helst problem anser jag flyter ju hur fin som helst mellan fryslaggen.

Resten av riggen se signatur!

Visa signatur

ASUS P8Z68-V PRO, Cooler Master HAF X Big Tower Svart, Corsair HX 850W 80 Plus Silver, Modular, Corsair SSD Force Series 3, 90GB, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB CL9, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Intel® Core i5-2500K@4.3Ghz, Corsair Hydro H80i, Seagate Barracuda® 7200.12 1TB, Sony Optiarc DVD±RW Writer, Asus Xonar D2.

Permalänk
Medlem

Jag fick liknande problem när jag bytte grafikkort utan att installera om Windows. Löste sig efter helt ren ominstallation. Har du gjort det?

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”