Permalänk
Medlem

Även jag har lirat 1.4 en hel del och är väldigt imponerad - allt känns så mycket tajtare och mer i linje med hur spelet kändes när man levlade. Rekommenderas definitivt!

Däremot får jag fortfarande extrem stuttering om jag kör Crossfire och Eyefinity samtidigt. Nån annan som har upplevt samma sak?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D CO + 2133 MHz FCLK
GPU:
Sapphire RX 7900 XT Pulse OC
RAM: Corsair 2x16GB 6000 MT/s CL30 (Hynix) BZ
MB: ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI
SSD: Kingston KC3000 2TB PSU: Corsair RM850x

Permalänk
Medlem

Såg i deras video om 1.4 patchen, så snackade han om solo. Kan man spela solo nu? Vad kan man inte solo'a?

Jag var sjukt hypad över detta spelet tills jag såg det är stort sett gjort för coop. Vilket jag inte är så intresserad av, om man inte spelar med vänner man känner.
Vill inte köpa ett spel och spela med massa random folk hela tiden, för ingen jag känner är sugen på det. Dock jag syftar inte på dark zone nu, vilket jag vet är pvp och är okey för mig.

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 32GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goteborgan:

Såg i deras video om 1.4 patchen, så snackade han om solo. Kan man spela solo nu? Vad kan man inte solo'a?

Jag var sjukt hypad över detta spelet tills jag såg det är stort sett gjort för coop. Vilket jag inte är så intresserad av, om man inte spelar med vänner man känner.
Vill inte köpa ett spel och spela med massa random folk hela tiden, för ingen jag känner är sugen på det. Dock jag syftar inte på dark zone nu, vilket jag vet är pvp och är okey för mig.

Typ allt utom Incursions går att köra solo nu om man har okej gear, planerar sina skills och är försiktig. Den scalear stats på fiender efter antalet spelare i gruppen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D CO + 2133 MHz FCLK
GPU:
Sapphire RX 7900 XT Pulse OC
RAM: Corsair 2x16GB 6000 MT/s CL30 (Hynix) BZ
MB: ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI
SSD: Kingston KC3000 2TB PSU: Corsair RM850x

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arzei:

Typ allt utom Incursions går att köra solo nu om man har okej gear, planerar sina skills och är försiktig. Den scalear stats på fiender efter antalet spelare i gruppen.

Skickades från m.sweclockers.com

Okey, I see. Tack för infot.
Får se vad man gör, om man köper eller inte.

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 32GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Digital fyndjägare

The Division med patch 1.5 kommer få DX12 stöd. Om det ger något extra återstår att se.
https://www.youtube.com/watch?v=uovTmM40-6U

Visa signatur

• In My Defens God Me Defend •

Permalänk
Medlem

En snabb fråga till er som har lite bättre koll, har nyligen upptäckt att min CPU ligger på 100% under en spelsession. Förutom spec i signatur så är skärmen en Asus MG248Q.
Grafikinställning enligt Geforce experience. 65-80 fps.
Cpu-temp är 60-65 grader. Gpu ligger som mest på 77 grader. Hwinfo använder jag för att kolla datorn.
Någon mer som har problem med Cpu-användning?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design Define S ¤ EVGA SuperNOVA 650 G2 ¤ R7 2700 ¤ ASUS X470 Prime Pro ¤ Corsair Vengeance LPX 16Gb 3200Mhz ¤ ASUS GeForce 970 GTX OC STRIX 4Gb ¤ Samsung 850 PRO 500Gb ¤ Seagate 1000Gb

Permalänk
Medlem

Funderar lite på att skaffa The Division över julen. Eventuellt att köpa från någon här på Swec.

Hur många karaktärer kan man ha på sitt konto?

/SSB

Permalänk
Medlem

4 stycken har jag för mig.

Skrivet av SSB:

Funderar lite på att skaffa The Division över julen. Eventuellt att köpa från någon här på Swec.

Hur många karaktärer kan man ha på sitt konto?

/SSB

Visa signatur

-=- AMD Ryzen 5 3600x
-=- Gigabyte B350 GA-AB350M-Gaming 3
-=- Sapphire Radeon RX Vega 56 Nitro+
-=- Corsair 2x8GB DDR4 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

1 karaktär per klass då, om jag minns rätt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SSB:

1 karaktär per klass då, om jag minns rätt?

Alla karaktärer kan vara alla klasser. " Klassen" bestämmer genom hur du utrustar dig.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design Define S ¤ EVGA SuperNOVA 650 G2 ¤ R7 2700 ¤ ASUS X470 Prime Pro ¤ Corsair Vengeance LPX 16Gb 3200Mhz ¤ ASUS GeForce 970 GTX OC STRIX 4Gb ¤ Samsung 850 PRO 500Gb ¤ Seagate 1000Gb

Permalänk
Medlem

Ok, tack för svar. Då förstår jag.

Har någon tröttnat på sitt Division får ni gärna skicka PM, jag är spekulant

/SSB

Permalänk
Medlem
Skrivet av SSB:

Ok, tack för svar. Då förstår jag.

Har någon tröttnat på sitt Division får ni gärna skicka PM, jag är spekulant

/SSB

För egen del kan jag säga att jag snarare mer och mer fastnar för spelet. De senaste två patcherna inkl DLC har gjort spelet riktigt bra.
Survival-mode är riktigt bra, kolla på Youtube!.
Tråkigt nog använder de flesta samma utrustning för tillfället(i DZ), Alphabridge med assault rifle, så även jag.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design Define S ¤ EVGA SuperNOVA 650 G2 ¤ R7 2700 ¤ ASUS X470 Prime Pro ¤ Corsair Vengeance LPX 16Gb 3200Mhz ¤ ASUS GeForce 970 GTX OC STRIX 4Gb ¤ Samsung 850 PRO 500Gb ¤ Seagate 1000Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av nikhanin:

För egen del kan jag säga att jag snarare mer och mer fastnar för spelet. De senaste två patcherna inkl DLC har gjort spelet riktigt bra.
Survival-mode är riktigt bra, kolla på Youtube!.
Tråkigt nog använder de flesta samma utrustning för tillfället(i DZ), Alphabridge med assault rifle, så även jag.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag slog till och köpte spelet till slut. Håller på och gör allting som går att göra i Chelsea och än så länge är det roligt (lvl 8)

/SSB

Permalänk
Medlem

Precis skaffat Division men har ingen att lira med. Någon här som vill lira? Är level 11 nu.

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Skrivet av alteam:

Precis skaffat Division men har ingen att lira med. Någon här som vill lira? Är level 11 nu.

adda math-ematics

levlar upp dig imorgon

Permalänk
Medlem
Skrivet av nikhanin:

För egen del kan jag säga att jag snarare mer och mer fastnar för spelet. De senaste två patcherna inkl DLC har gjort spelet riktigt bra.
Survival-mode är riktigt bra, kolla på Youtube!.
Tråkigt nog använder de flesta samma utrustning för tillfället(i DZ), Alphabridge med assault rifle, så även jag.

Skickades från m.sweclockers.com

Gah på det 3e försöket kommer ett par vänner och jag bara snäppet in på DZ efter timmars scavanging, en polare blir anfallen i ryggen av armerade eliter med NOLL skydd och jag som redan har klättrat ett steg med lika dåligt skydd bestämde mig för att "taktiskt" ditcha honom. Under klättrandet till DZ blir jag skjuten igenom förseglade dörrfan och klättringsanimationen dröjer på att reagera, så även jag blir downed.

Första två gångerna dog vi för att vi hade slut på painkillers och medicine, får så förbannat lite tid på sig att hitta mer.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Vägledare

Hur går det för det här spelet egentligen? Laddade precis ner det efter några månaders frånvaro och med endast 60h som total speltid och känner mig sugen på att ge det en ny chans men jag spelar endast PVE och efter lite googlande så får jag en uppfattning av att utvecklarna inte visar den biten av spelet särskilt mycket kärlek?! Är det inte något de nya expansionerna åtgärdar? För så här långt har det varit väldigt repetetivt och det känns minst sagt omotiverande att spela om man inte vet att något nytt väntar runt hörnet.

Förresten är det någon som vet om man kan stänga av HUD:en helt och hållet och endast ta fram den när man själv önskar? Auto hide fungerar ju sådär då det poppar upp varje gång du har en fiende i närheten och dessutom ger ifrån sig ett ljud när det försvinner.