Permalänk
Medlem

Nvidia Indie game bundle

Säljer en spelkod som medföljde ett grafikkort. Spelkoden är värd 299 kr enligt Inet så jag slänger ut den för 200 kr eller högstbjudande.

Buda i kommentarsfältet!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Intel i7 6700K @4GHz l 16GB DDR4 l Asus Z170I Pro Gaming l GTX1060 6 Gb l Fractal Design Define Nano S l Corsair HX 650W l Samsung 1500GB l LG WTQ 22"

Permalänk

Vad är det för spel som ingår?

Permalänk
Medlem

Jag tar väl och erbjuder 100 spänn

Visa signatur

Nuvarande Bygge: Green Envy

Permalänk
Medlem
Skrivet av alfonsg00:

Vad är det för spel som ingår?

Jag vet inte riktigt, det går inte att se vilka titlar som man kan välja innan man utnyttjat koden verkar det som...

Visa signatur

Intel i7 6700K @4GHz l 16GB DDR4 l Asus Z170I Pro Gaming l GTX1060 6 Gb l Fractal Design Define Nano S l Corsair HX 650W l Samsung 1500GB l LG WTQ 22"

Permalänk
Inaktiv

Står så här på Nvidia:s sida:

to claim a free copy of either Maize, Raw Data, or Redout

Permalänk

Jag kan varmt rekommendera Redout! Fantastiskt grym anti-grav racer. Wipeout på crack helt enkelt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karma_3750:

Jag kan varmt rekommendera Redout! Fantastiskt grym anti-grav racer. Wipeout på crack helt enkelt.

Hehe tack för marknadsföringen!

Visa signatur

Intel i7 6700K @4GHz l 16GB DDR4 l Asus Z170I Pro Gaming l GTX1060 6 Gb l Fractal Design Define Nano S l Corsair HX 650W l Samsung 1500GB l LG WTQ 22"

Permalänk

@johnponn: Man får välja en står det ju. ingen bundle

Permalänk
Medlem
Skrivet av Halloweenharen:

@johnponn: Man får välja en står det ju. ingen bundle

Fast på lappen med koden står det "Nvidia indie game holiday bundle". Kanske inte är samma erbjudande?

Visa signatur

Intel i7 6700K @4GHz l 16GB DDR4 l Asus Z170I Pro Gaming l GTX1060 6 Gb l Fractal Design Define Nano S l Corsair HX 650W l Samsung 1500GB l LG WTQ 22"

Permalänk

@johnponn: nej, kanske inte, borde kanske lägga upp en bild?

Permalänk
Medlem

Ja, hur mycket det nu säger... En vit lapp där det står adressen https://redeem.geforce.com/ och det jag skrev innan... Ja förutom koden då förstås!

Visa signatur

Intel i7 6700K @4GHz l 16GB DDR4 l Asus Z170I Pro Gaming l GTX1060 6 Gb l Fractal Design Define Nano S l Corsair HX 650W l Samsung 1500GB l LG WTQ 22"

Permalänk

@johnponn: skriver du in ko0den får du nog spel koderna istället

Permalänk
Medlem
Skrivet av Halloweenharen:

@johnponn: skriver du in ko0den får du nog spel koderna istället

Man får dock bara välja ett av spelen.

Visa signatur

Nuvarande Bygge: Green Envy

Permalänk

@Magicanz: fast hen säger ju att det inte är rätt bild